obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
Highway

Quote

2fast4u schreef:

Al paar dagen geen post over Caiway maar op Nieuws zie ik ziggo verliest klanten? waar zijn jullie heen? Grin

Tja aangezien COGAS hier in Twente meer kan verdienen bij Caiway zijn bijna alle Twentse COGAS klanten van Ziggo gemigreerd naar CAiway. Geen wonder dat Ziggo klanten verliest. Maar eerlijk is eerlijk ook de overname door UPC heeft Ziggo geen goed gedaan.
Handtekening
Wink
 
Adios
Het huidige verlies van Ziggo heeft niks met Cogas te maken. Laten we eerlijk zijn, het huidige basispakket van Ziggo met maar vier HD zenders slaat toch ook nergens op!!

Maar nu een aantal NPO themazenders verdwijnen en 135h street en Syfy, is het aanbod van Caiway dermate verschraald, dat er wel iets heel moois voor in de plaats moet komen, wil Caiway zijn laatst doorgevoerde prijsverhoging kunnen handhaven vind ik.
Gewijzigd door Adios op 13 mei 2016, 08:07
 
jj1987
Met RTV Dordrecht ben ik al blij Wink
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Het huidige verlies van Ziggo heeft niks met Cogas te maken. Laten we eerlijk zijn, het huidige basispakket van Ziggo met maar vier HD zenders slaat toch ook nergens op!!

Maar nu een aantal NPO themazenders verdwijnen en 135h street en Syfy, is het aanbod van Caiway dermate verschraald, dat er wel iets heel moois voor in de plaats moet komen, wil Caiway zijn laatst doorgevoerde prijsverhoging kunnen handhaven vind ik.


Die 4 HD zenders in het basispakket is een vervelend stokpaardje van je.... Bijna iedere Ziggoklant beschikt over een HD ontvangen of CI+ module waarmee alle HD zenders te ontvangen zijn.
Ze zijn inderdaad niet free to air, maar om nu te zeggen dat dit een probleem vormt voor de Ziggo abonnee, nee.
 
Adios
Het is geen stokpaardje. Het kost de Ziggo klant als hij alleen tv kijkt, maar liefst vijf euro meer per maand om op 1 teelvisie meer dan 4 HD zenders te zien.

Het slaat ook volkomen nergens op. Waarom twee soorten digitale basispakketten hebben? Dat werkt zeer verwarrend en is klant onvriendelijk
 
Bordewolf
Je gaat nog even door met dit lachwekkend slap gezeur. Ik heb jarenlang Ziggo gehad met CI+ module en had gewoon alle zenders zonder problemen in HD ook het basispakket. Dat koste me helemaal niets meer of minder. De meeste klanten van Ziggo hebben dit. Die Horizonbox is nieuw en meteen ook de doodsteek voor Ziggo. TV kijkers willen in de regel geen extra losse decoders.
 
jj1987
Met alle respect, maar HDR heeft er een sport van gemaakt om veelvuldig kenbaar te maken hoe goed zijn signaal via de coax van caiway is. En vind er zijn plezier in om altijd wat te zeuren te hebben. Zelfs al heeft hij geen ziggopakket. Nu hebben we het hele gezeik over sbs9 en RTL Z achter de rug gaan we weer over iets anders liggen mekkeren. Stap dan lekker over naar het geweldige KPN of weet ik veel wat. Caiway luistert heus naar klanten. Ook al zijn ze niet de eerste met alles, bieden ze toch een prima basispakket met een zwik aan HD materiaal. Plus dat er wat mij betreft weinig uitval is. En dat voor een prima prijs. En ze op twitter erg snel handelen. Als je alle zenders wil en geen uitval en weet ik wat. Houd Caiway, neem er KPN bij en zet er een schotel bij met Canal digitaal. Weet je zeker dat je alles hebt. Als je wil zaniken over ziggo hebben ze daar een mooi forum voor. Namelijk ziggo.gebruikers.eu
 
Adios
Plezier in? Ik vind het triest genoeg dat bepaalde dingen niet in orde zijn. Maar zolang ze dat niet zijn, blijf ik ze benoemen.

Zodra KPN op de glasvezel komt, overweeg ik dat serieus.

Nu op de koperlijn heb ik maximaal 13 mb/s. Dat is niet voldoende voor op meer televisies HD te kunnen zien. Dus die adviezen van jou raken kant nog wal, jj1087.

Bovendien vind ik de kreet, ga maar naar een ander, een dooddoener!
Een aanbieder hoort gewoon zijn zaakjes op orde te hebben! We betalen er genoeg voor!
 
Bordewolf
Vervolgens zanik je steeds over dat Ziggo het niet op orde zou hebben. Ik ben jarenlang klant geweest bij de club. En het zal je niet verrassen: ik was een super tevreden klant.
 
Migow

Quote

H D R schreef:

Plezier in? Ik vind het triest genoeg dat bepaalde dingen niet in orde zijn. Maar zolang ze dat niet zijn, blijf ik ze benoemen.

Zodra KPN op de glasvezel komt, overweeg ik dat serieus.

Nu op de koperlijn heb ik maximaal 13 mb/s. Dat is niet voldoende voor op meer televisies HD te kunnen zien. Dus die adviezen van jou raken kant nog wal, jj1087.

Bovendien vind ik de kreet, ga maar naar een ander, een dooddoener!
Een aanbieder hoort gewoon zijn zaakjes op orde te hebben! We betalen er genoeg voor!

Wat jij bepaalde dingen noemt is voor jou een issue, maar voor 95% van de gewone klanten wellicht totaal niet!!! Jij wil zaken die andere partijen wel hebben ook hebben. Maar andere providers hebben geen coaxsignaal voor meerdere tv's (kpn) en dan moet je weer externe boxen hebben wat jij weer niet wil. Vergelijk de prijs/kwaliteit nu eens in jouw situatie. Dan is caiway een prima provider met berestabiel glasvezelinternet en topkwaliteit tv signaal!!!! Hier heb je wat en bij een ander laat je wat. Ik ben tevrede met mijn G500 incl. Entone!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Advertentie