obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Asus RT-N66U of een andere router
Adios
Ik heb gehoord (via via) dat Jaco, zeer voordelig inkoopt.
Dat wordt me straks toch een knalprijs Smile
 
Adios
Ëén is voldoende hoor, Jaco Smile
 
Migow
Maar wat voor snelheid haal je nu vlak bij je router HDR? Zie nog steeds geen test verschijnen. Grin
 
Adios
Ik zal nu wel weer het halve forum over mij heen krijgen dat het veel beter kan.

Ik heb werkelijk geen idee meer.
Bedraad haal ik ruimschoots 500 mb/s.
Adios voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Adios op 21 september 2015, 16:46
 
Migow
oke maar belangrijkste is een stabiele verbinding!! Smile
 
Migow
Ik snap zoveel niet, maar dat ik draadloos hoge snelheden haal is een feit. En laat een ander dan niet zeggen dat het niet mogelijk is. Dat is het zeker wel. Heb hier ook 2 wifi netwerken gemaakt. 1 op 2,4 en de ander alleen voor de 5 Ghz band en mijn laptop en telefoon (N band)logt netjes in op het 5Ghz netwerk en chromecast en tablet netjes op 2,4 Ghz band. Morgen haal ik volle snelheid met me laptop, want usb 3.0 --- rj45 is onderweg en dan prik ik gewoon een kabel in mijn laptop als ik zwaar wil downen. De rest kan via wifi Smile Ach lekker klooien en houd je vd straat. Maar ik wil wel meer dan de gebruikelijke snelheid uit draadloos halen. Kost wat maar dan heb je wel wat haha
 
Migow
Yep Roberto. En dan kun je wel het allemaal zelf op willen lossen prima maar de hardware is vaak al de 1e zwakke schakel in je netwerk. En een router daar doe je toch best wel een aantal jaren mee lijkt mij. Had in begin ook een Belkin haha prima router, maar je wist dat je elke 14 dagen je router moest rebooten want dan hing het netwerk weer. En meerdere downloads was ook een ramp en snelheid vergeet het maar. Daarna de RT66U aangeschaft en nu de AC87U. Tadeloos. En die 66U draait nu bij me neefje op het 150/150 pakket en werkt tadeloos. Weinig tot nooit dat er problems zijn.

Maar ja niet iedereen vind snelheid belangrijk schijnbaar.

Ik wil het maximale uit me wifi halen en ja dan ist soms klooien haha
Maar haal het wel Smile
 
Adios
Een part, een mokkapunt ? Smile
 
Migow
En nu de volle bak op me laptop. USB 3 ethernetadapter. Dus nu de volle snelheid Smile
Je blijft klooien haha
http://beta.myalbum.com/photo/tNLxiYh...a0/540.jpg
 
Adios
Is dat draadloos ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Asus RT-N66U of een andere router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
Advertentie