obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Asus RT-N66U of een andere router
Migow
Ja maar die schaf je toch niet aan als je alles draadloos wil koppelen. Dus de logica van die router aanbieden snap ik nog steeds niet.
 
Adios
Ik denk dat Jaco de reputatie van Sitecom moet redden, daarom test hij hem Smile
 
Highway

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:
Ik heb de Sitecom AC Greyhound router besteld. Die komt binnenkort uit. Sitecom zou mijn ervaring op prijs stellen. Ik ga er een stuk over schrijven als hij presteert.


Dus als het hieromtrent stil blijft presteert de sitecom niet. Of lees ik het verkeerd?

Reviews zijn hier op de site ook zeer welkom.
Handtekening
Wink
 
Adios
Dat lees je verkeert. Jaco schrijft dat stuk vast niet voor zichzelf alleen.
 
Adios
Ik ben nooit helemaal tevreden over mijn draadloos bereik. Heb zelfs een goed accespoint extra,
maar ik ben bang als ik dat bedrijf Optimizer en Co uitnodig voor advies,
dat ik een halve maand minstens bij mijn moeder kan gaan eten en de auto moet laten staan Smile
 
Migow
Haha. Nou ik kan je zeggen dat optimizer perfect werk aflevert voor een hele schappelijke prijs. Als jij hem tussen de middag een paar gebakken eitjes voorzet en veul koffie geeft dan ..... Hahaha
 
Adios
Ik heb allang niet meer het Krimpense feestpakket.

Ik ben beslist niet te beroerd om geld uit te geven voor een goed netwerk. Ik denk dat ik het al beter allemaal aangelegd heb als een gemiddeld huishouden.

Alleen is voor mij de uitdaging om het zelf op te lossen te dominant aanwezig. Het is dus meer mijn karakter, die nog openingen ziet om het zelf te verbeteren.

Maar ik hou Jaco echt wel in gedachten hoor. Dat veilige gevoel wil ik niet kwijt Smile
 
2fast4u
ik heb zelf de Tp link Archer 7 en haal rond 280 mbps tot 340 mbps op wifi
 
Stormbreaker
Zelfs met mijn matige setup die ik weiger aan te passen omdat dat me weer klauwen met geld gaat kosten haal ik meer dan 40 Mbit/s draadloos. Het bewijs dat veel roepen en allerlei routers/access points kopen en een beetje interessant doen dus geen bal uitmaakt.
 
Adios
Ik denk dat zoiets per geval verschilt, Stormbreaker Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Asus RT-N66U of een andere router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
Advertentie