obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
entone 400 harde schijf vol
pauke
Entone is een week of zo spanningsloos geweest en de programma's die er toen opstonden kan ik niet meer bekijken.
De programma's daarna kan ik wel bekijken.
maar hij geeft ook aan dat de harde schijf vol is, dus de programma's die ik toch niet kon bekijken verwijderd maar probleem van volle hard disk blijft.
Iemand een idee?
 
Adios
Een harde reset is vaak de oplossing volgens Caiway.
 
pauke
lijkt me een week zonder stroom wel een harde reset toch?
net weer gekeken en geeft nu 100% vrije ruimte? terwijl er zeker voor 5-6 uur programma's opstaan?
 
Adios
Anders vraag je om zo'n nieuwe Entone die in the Cloud werkt.

Ben je van deze ellende af.
 
Adios
Is Fiber only voor de gebieden waar geen coaxkabel ligt ?
 
Migow
Lijkt me wel HDR Grin
 
pauke
Hmm de programma's die ik nu opneem kan ik weer niet bekijken.
 
Adios
Wat een drama. Ik zou lekker weer gaan kijken via de coaxkabel. Zonde van je maandelijkse toeslag voor die Entone als het zo slecht werkt.
 
Caiway Webcare
Niet kunnen opnemen met de Entone is natuurlijk vervelend, dat zou wel moeten werken.

Kunt u wel in de mediatheek komen? Als u daar wel kunt komen kunt u op de blauwe knop drukken op de afstandsbediening en de harde schijf formateren. Hiermee raakt u wel de opnames kwijt die er op dit moment opstaan.

Ook is er een update beschikbaar die wellicht het probleem kan oplossen. Heeft u deze al uitgevoerd?

Mocht dat allemaal niet werken kunt u ons het beste een persoonlijk bercht sturen zodat wij aan onze kant kunnen kijken wat er verkeerd gaat.


Met vriendelijke groet,

Ian
Caiway Webcare Team
 
pauke
harde schijf geformateerd en kan nu wat is opgenomen weer afkijken.

Bedankt voor het meedenken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'entone 400 harde schijf vol', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Netwerkpad naar externe schijf Eigen netwerk : 3 06 nov 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
Advertentie