obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Komst RTL Z bij CAIWAY onzeker
erickiel
De komst van RTL Z 24 uur bij CAIWAY is nog onzeker.

Dat heeft woordvoerder van het kabelbedrijf vandaag laten weten aan Mediasite.tv. Caiway zal vermoedelijk nog in de onderhandeling zijn met RTL Nederland waar de nieuwe nieuwszender onder valt. Eerder sloot RTL Nederland al wel een overeenkomst met ZIGGO die zender op kanaal 12 gaat door gaat geven en KPN op 11. RTL Z zal voorlopig ook na 7 september ook op RTL 7 te bewonderen zijn. De vertrouwende boegbeelden van RTL Z Roland Koopman Roderick Velo en Peter van Zadelhof Sanne Boswinkel Meike de Jong zullen ook bij RTL Z 24 uur opwachting maken.

http://www.mediasite.tv/index.php/1250-komst-rtl-z-bij-caiway-onzeker
 
Adios
Ik moet hier vreselijk om lachen. Steeds herhaalt zich alles bij Caiway, maar de verbetering hierin komt maar niet. Bij SBS 9 was Caiway de laatste aanbieder van Nederland die deze zender doorgaf.

Nu krijgen we weer de poppenkast opnieuw dat het niet zeker is dat deze zender zal worden doorgegeven.

Vroeger, was Caiway altijd een van de eerste die nieuwe zenders doorgaf. Nu al jaren is het steeds de laatste. BBC First zal ook wel niet komen voorlopig bij Caiway en Eurosport 2 in HD ook niet.
 
entercity
Sinds we gedwongen over moesten stappen van Ziggo naar Caiway afgelopen februari lijkt het alsof de tijd stilstaat. Bij Ziggo elke keer nieuwtjes en vernieuwingen/innovaties en bij Caiway lijkt de tijd achteruit te gaan.
Inderdaad triest.
 
Adios
Ik las op totaal tv dan nu ook een overeenkomst is met Vodafone. Toch typisch dat Caiway er altijd het langst over doet. Let op mijn woorden : Delta kabel komt ook snel .
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik las op totaal tv dan nu ook een overeenkomst is met Vodafone. Toch typisch dat Caiway er altijd het langst over doet. Let op mijn woorden : Delta kabel komt ook snel .


Het komt op mij gewoon schandalig over. Minachting van je klant. En zo meteen de hele maand september weer roepen dat ze er mee bezig zijn om in november aan te kondigen dat het gelukt is en dat het in SD wordt uitgezonden ipv HD.
Gewoon om dat we Caiway zijn....

Ik vind Caiway geen goede uitbater van het COAX-netwerk en ben als klant gewoon erg ontevreden over het feit dat Caiway de COAX van Ziggo heeft overgenomen.

Ziggo had de zaakjes meer dan voor elkaar en denkt stappen vooruit. Veel meer HD zenders en zoals het hoort alle premiumzenders in HD.

Bij Caiway is iedereen op vakantie wanneer en onderhandeld moet worden of de directeur is op vakantie om de laatste krabbel te zetten. Amateuristisch komt het zeker over wanneer je hoort dat Ziggo en KPN de eerste waren die RTLZ HD hebben aangekondigd.
 
Migow
Nu zit ik niet te wachten op nog meer van die pulpzenders, maar het geeft toch wel weer aan dat het caiway van vroeger niet meer is. Toen liepen ze echt voorop qua zenderaanbod en zeker toen ook qua aantal HD zenders. Jammer en zeker weer een gemiste kans.
 
Adios
Ik moet altijd zo lachen om jou, Bordewolf dat Ziggo alles beter voor elkaar had.

Ziggo heeft sommige dingen beter voor elkaar maar sommigen dingen ook weer niet.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik moet altijd zo lachen om jou, Bordewolf dat Ziggo alles beter voor elkaar had.

Ziggo heeft sommige dingen beter voor elkaar maar sommigen dingen ook weer niet.


Ah welke niet dan op COAX?? Kom niet met het argument ongecodeerd uitzenden want dat snijdt echt geen hout in een tijd waarin alle gezinnen wel een decoder of CI+ module hebben.
Wat betreft het iets duurder abo: dat heb ik er graag voor over zo lang de zaken gewoon goed voor elkaar zijn en dat is bij Ziggo zeker het geval.
Caiway maakt er hier in het Cogasgebied op COAX een potje van en levert gewoon niet wat Ziggo deed. Neem het dan niet over en laat Ziggo de gang gaan.
Wanneer je het niet zo goed of beter kunt blijf er dan van af en vermoei de Cogasklant niet met je ondermaatse diensten.
Of je onderhoud de boel en doet dat net zo goed als Ziggo deed of beter of je laat Ziggo de boel runnen.

Tot nu toe zie ik Caiway heel ver achterover leunen en ze doen geen zak er aan om te leveren wat Ziggo leverde, laat staan wat Ziggo nu levert.

Het ultieme voorbeeld zijn de premium zenders die niet in HD te ontvangen zijn, bij Ziggo wel.
Bovendien levert Ziggo inmiddels vele malen meer HD zenders op COAX tov Caiway.

Nu RTL Z HD weer waar men nu al van durft aan te geven dat deze niet op tijd er bij wordt gezet.
Dit moet je als Caiway zijnde niet willen. In het Cogasgebied moeten ze juist de indruk willen wekken het net zo goed te doen als Ziggo. Dat doen ze nu niet en dat gaat zich tegen Caiway keren.
 
Adios
Er zijn de afgelopen maanden 80.000 abonnees opgestapt bij Ziggo. Dat gebeurt niet omdat alles daar zo geweldig is.

Ik vind een digitaal basispakket met maar 3 HD zenders echt te belachelijk voor woorden.

Ook is de beeldkwaliteit bij Ziggo teruggeschroefd van veel HD zenders na de fusie.

Ook kan je maar twee CI modules en smartcards gebruiken als nieuwe abonnee bij Ziggo.

Wat ik wel mooi vind is dat je bij Ziggo overal je zenders kan bekijken op smartphone of tablet.

Je hoeft er niet voor thuis te zijn zoals bij Caiway.

Verder heeft Ziggo al stappen genomen in de technische upgrade zoals een modulatie van 256.

Caiway blijft maar hangen op antieke waarden.

Het kan natuurlijk dat het CIF coaxnetwerk hier en daar zo matig is onderhouden dat 256 ook tot veel klachten zal lijden.
Ik heb heb geen idee.

Maar je ziet wel dat KPN en Ziggo de twee meest innovatieve aanbieders zijn de afgelopen tijd en Caiway er maar een beetje zielig achteraan huppelt.

Maar het internet op de glasvezel is weer ongeëvenaard, daar kan de kabel of DSL niet aan tippen
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Er zijn de afgelopen maanden 80.000 abonnees opgestapt bij Ziggo. Dat gebeurt niet omdat alles daar zo geweldig is.

Ik vind een digitaal basispakket met maar 3 HD zenders echt te belachelijk voor woorden.

Ook is de beeldkwaliteit bij Ziggo teruggeschroefd van veel HD zenders na de fusie.

Ook kan je maar twee CI modules en smartcards gebruiken als nieuwe abonnee bij Ziggo.

Wat ik wel mooi vind is dat je bij Ziggo overal je zenders kan bekijken op smartphone of tablet.

Je hoeft er niet voor thuis te zijn zoals bij Caiway.

Verder heeft Ziggo al stappen genomen in de technische upgrade zoals een modulatie van 256.

Caiway blijft maar hangen op antieke waarden.

Het kan natuurlijk dat het CIF coaxnetwerk hier en daar zo matig is onderhouden dat 256 ook tot veel klachten zal lijden.
Ik heb heb geen idee.

Maar je ziet wel dat KPN en Ziggo de twee meest innovatieve aanbieders zijn de afgelopen tijd en Caiway er maar een beetje zielig achteraan huppelt.

Maar het internet op de glasvezel is weer ongeëvenaard, daar kan de kabel of DSL niet aan tippen


HDR je enige argument is 3 HD zenders in het basispakket?? Dus weer dat non-argument.
Iedere Ziggo-klant bezit gewoon een decoder of CI+module, zoals ook de meeste Caiwayklanten. Het basispakket van Ziggo heeft bij kans nog meer HD zenders dan Caiway dus dat argument is verre van steekhoudende waarde.
De HD kanalen zijn allemaal prima, met een prima bitrate. Het aantal CI+modules voor nieuwe klanten is slechts tijdelijk teruggeschroefd.

In het Cogasgebied is de QAM256-techniek reeds toegepast door Ziggo. Caiway heeft het op die manier overgenomen, maar is vergeten de HD-zenders die Ziggo al doorgaf ook HD te laten en heeft er SD-kanalen voor in de plaats gezet.
Dan heb ik het over de premium zenders Fox Sports International 2, 4, en 6, HBO 2 en 3, Film 1 (4 extra zenders in HD) en Sport 1 (extra zender in HD)
Daarnaast geeft Ziggo sinds januari tov het pakket dat Caiway overnam extra nog eens ARD, ZDF, 13Street, Syfy, 24Kitchen, Nickelodeon, E!, Fashion TV, MTV NL in HD door.

Dit alles loopt de Cogas-klant nu mis doordat Caiway niet vooruitstreven te werk gaat op COAX. Tuurlijk hebben we een mooie korting, maar ik had liever gewoon het volle pond betaald en gewoon het pakket van Ziggo!
Bovendien was mijn internetsnelheid dan ook inmiddels met 30 Mbit verhoogt!

Dan vraag Caiway zich op Twitter af naar aanleiding van een vraag van een klant wat die klant mist tov Ziggo!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Komst RTL Z bij CAIWAY onzeker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie