Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
dataverbruik niet omhoog
|
|
jiggy1965 |
Geplaatst op 29 juli 2010, 15:23
|
Activiteit Berichten: 30 Lid sinds: 23 jan 2010 |
Sinds ik tevens een router gebruik gaat mijn dataverbruik niet omhoog als ik op caiway.nl inlog. De helpdesk gebeld en dit zou inderdaad door de router kunnen komen. Wat zou KUNNEN helpen is als ik de router uit en weer aan zet. Dat zou een meting kunnen triggeren. Ook zou een meting automatisch KUNNEN gebeuren na verloop van tijd terwijl de router gewoon online blijft. In beide gevallen is mijn dataverbruik op caiway.nl dus totaal onbetrouwbaar. Hoe kan ik nu mijn dataverbruik in de gaten houden terwijl die nu niet omhoog gaat en dus niet de werkelijke waarde laat zien? Ik wordt wel geacht mijn dataverbruik in de gaten te houden zodat ik niet over die fup van 50 gb kom, maar dit wordt mij nu totaal onmogelijk gemaakt. Als ze mij nu een melding geven dat ik teveel verbruik dan heb ik nu zoiets van 'naja, hoe kon ik dat nu weten?!' |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 31 juli 2010, 09:33
|
Activiteit Berichten: 238 Lid sinds: 22 nov 2009 |
Quote jiggy1965 schreef: Sinds ik tevens een router gebruik gaat mijn dataverbruik niet omhoog als ik op caiway.nl inlog. De helpdesk gebeld en dit zou inderdaad door de router kunnen komen. Wat zou KUNNEN helpen is als ik de router uit en weer aan zet. Dat zou een meting kunnen triggeren. Ook zou een meting automatisch KUNNEN gebeuren na verloop van tijd terwijl de router gewoon online blijft. In beide gevallen is mijn dataverbruik op caiway.nl dus totaal onbetrouwbaar. Hoe kan ik nu mijn dataverbruik in de gaten houden terwijl die nu niet omhoog gaat en dus niet de werkelijke waarde laat zien? Ik wordt wel geacht mijn dataverbruik in de gaten te houden zodat ik niet over die fup van 50 gb kom, maar dit wordt mij nu totaal onmogelijk gemaakt. Als ze mij nu een melding geven dat ik teveel verbruik dan heb ik nu zoiets van 'naja, hoe kon ik dat nu weten?!' Hallo, ik heb dit gevalletje ook zo'n twee maanden geleden gehad en heb toen gebeld met de klantenservice/helpdesk medewerker hierover. Ik constateerde dus ook dat de teller op nul bleef staan na het modem gereset te hebben. Ze zijn bezig met het testen van een nieuw software systeem of zoiets werd mij toen verteld dus maak je geen zorgen. Ik heb één waarschuwing te pakken vorig jaar oktober nadat ik de 850 gb gepasseerd had Gewijzigd door DH64 op 31 juli 2010, 10:49 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dataverbruik niet omhoog', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
TV herkend signaal niet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 02 okt 2023 |
Het kastje dat we niet hebben... | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 06 sep 2023 |
niet aangesloten | Klacht over CaiWay/Delta | : 1 | 29 mei 2023 |
Waarom niet verbaasd | Algemeen | : 1 | 19 feb 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 feb 2023 |
Advertentie