obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
‘CIF-consument wil naast Caiway, ook KPN of XS4ALL’
Adios
Hier een foto van de meterkast. Dan wordt het je nog duidelijker denk ik.
Je ziet dat de coaxkabel van Ziggo ( Staat UPC op het abonnee overname punt) niet aangesloten is.

Het abonnee overname punt erboven is van Caiway.
Adios voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Migow
Die Max moet eens ophouden. Consumentenbond en beste aanbieder dat is voor mij al lachwekkend. Waarop baseert de consumentenbond dit op? En dan de opmerking: Caiway heeft hierdoor nu een 75 Mb/s Alles in 1 Glasvezel al voor 43 euro per maand, elke maand.
Eh eh voordat er nog geen 2 andere op het netwerk waren had caiway al een 100/100 abonnement en ook voor die prijs. Dus wat Max suggereert is volkome onzin, maar ja als ik Nederlandkiestzelf al lees dan ist voor mij hetzelfde als wat ik met spam doe!
 
Migow
Ook ik geef mijn mening! Maar is dat representatief?? Weet jij hoeveel klanten van caiway dit maandelijks doen? Dat geldt ook de vele klachten die hier gemeld worden. Ik ben er van overtuigd dat het gros van de klanten van caiway het prima vindt. En ook qua internetstoringen bv via glasvezel is vaak de problems via wifi. En ja de meer ervaren gebruikers kunnen de router goed instellen en weer draaiende krijgen. Dus als ze storing ervaren via wifi ligt het aan caiway etc. Ik blijf erbij dat ik het niet representatief vind maar das mijn mening
 
Adios
Ik vul al jaren trouw iedere maand de provider monitor in van de consumentenbond.
 
Migow
Ik ook hoor! Grin en als je de vragen gewoon beantwoord dan is caiway een prima provider. Zelden tot nooit storingen!! En bij een probleem twitter ik en wordt gelijk netjes geholpen.
 
Migow
Haha ik zeik over lollipop maar draai gewoon met 4.4.2 ik kom op voor jou!! En dus vul ik um naar eer en geweten in. En ja ik ben ook vol lof over de entone tjaaa ik ben de uitzondering vrees ik. Maar ja de installatie is perfect aangelegd door optimizer zou dat het zijn?? Grin
 
Adios
Android is ook zo versnipperd. Tijd dat het wordt opgeheven Smile
 
frank32

Quote

H D R schreef:

Ik heb CIF ruim een maand geleden om opheldering gevraagd hierover.
Dit heb ik gedaan door middel van een e-mail.

Niemand van CIF heeft de moeite genomen mijn e-mail te beantwoorden.

Ik vind dat ronduit onbeschoft.


Waarom bel je ze niet gewoon of ga gewoon even bij ze langs (dat is bij jou om de hoek):

CIF Operator B.V.
Kralingse Plaslaan 40
3061BA Rotterdam
010-8400926
www.cif-glasvezel.nl
(zie: http://rotterdampresenteert.nl/bedrij...1366370000)

directeur daar is Bas Hollenberg: http://www.cifinfrastructure.com/bas-hollenberg.php?lang=nl
kom met hem in gesprek en wie weet staat ie open voor je argumenten.
 
caihia

Quote

Migow schreef:

Die Max moet eens ophouden. Consumentenbond en beste aanbieder dat is voor mij al lachwekkend. Waarop baseert de consumentenbond dit op? En dan de opmerking: Caiway heeft hierdoor nu een 75 Mb/s Alles in 1 Glasvezel al voor 43 euro per maand, elke maand.
Eh eh voordat er nog geen 2 andere op het netwerk waren had caiway al een 100/100 abonnement en ook voor die prijs. Dus wat Max suggereert is volkome onzin, maar ja als ik Nederlandkiestzelf al lees dan ist voor mij hetzelfde als wat ik met spam doe!


Mee eens, Max vergelijkt appels met peren. Zijn actie met NederlandKiestZelf is een marketingtruc waar hij aan verdiend.
Kijk hier maar eens https://www.facebook.com/groups/klach...343567372/
Daar is hij ook uitgeluld door z'n gedraai en gelieg.
 
caihia

Quote

H D R schreef:

Ik vul al jaren trouw iedere maand de provider monitor in van de consumentenbond.


Ik vertrouw de consumentenbond ook niet, neem van mij aan dat er bij dit soort organisaties veel geld omgaat.
Waar veel geld omgaat is corruptie en fraude.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '‘CIF-consument wil naast Caiway, ook KPN of XS4ALL’', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie