obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
‘CIF-consument wil naast Caiway, ook KPN of XS4ALL’
Adios
http://glasvezelgids.nl/cif-consument...pn-xs4all/

KPN of XS4ALL, dat zijn de alternatieven waar gebruikers op de glasvezelnetwerken van het Rabo bouwfonds CIF het liefste op zouden willen overstappen.

Naast de aanbieder Caiway zegt tweederde van de mensen die de actiesite Nederland Kiest Zelf hebben bezocht, voor KPN of XS4ALL te zullen kiezen.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

http://glasvezelgids.nl/cif-consument...pn-xs4all/

KPN of XS4ALL, dat zijn de alternatieven waar gebruikers op de glasvezelnetwerken van het Rabo bouwfonds CIF het liefste op zouden willen overstappen.

Naast de aanbieder Caiway zegt tweederde van de mensen die de actiesite Nederland Kiest Zelf hebben bezocht, voor KPN of XS4ALL te zullen kiezen.


Oud nieuws van de stichting Open deur.
CIF/Cogas heeft ons 5 aanbieders beloofd. We hebben er nu 3: Caiway, Fiber en Solcon.
Alle drie aanbieders die niet echt aanspreken.
Ik ben bang dat de grote jongens buiten de deur worden gehouden, immers zou dan niemand meer Caiway afnemen.

Het is eigenlijk een bezopen situatie waarbij Caiway, een provider die absoluut niet klantgericht en toekomstgericht denkt de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Het is bovendien jammer dat de gemeenten in het Cogasgebied aandelen Cogas/CIF hebben. De beslissing om Reggefiber ook een eigen netwerk aan te laten leggen om zo concurrentie te verkrijgen zal dus nooit genomen worden.
 
Adios
Er zijn er vijf, de andere twee zijn voor bedrijven. CBIZZ en nog een.

Zo komt Caiway aan vijf aanbieders.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Er zijn er vijf, de andere twee zijn voor bedrijven. CBIZZ en nog een.

Zo komt Caiway aan vijf aanbieders.


Dat klopt niet helemaal. Cogas heeft het over 5 particuliere aanbieders. Dus in elk geval nog twee te gaan.
 
Adios
Die hadden er al moeten zijn voor de zomer, zei die directeur van Caiway. Als nou KPN en Telfort erbij komen hebben we er vijf.

Ik merk trouwens weer eens op dat dit niet geldt voor Krimpen aan den IJssel.

Wij kunnen helemaal niet kiezen voor andere aanbieders. Dus hierover heeft Caiway ook gelogen!!!
 
popmart1970
@Roberto......we hebben het hier over Caiway he.....die hebben hun eigen denk en werkwijze....dat is uberhaupt niet te snappen....Helpless
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Ik vind dat Krimpen aan den IJssel en Loenen lagere tarieven moeten hebben dan de andere glasvezelklanten van Caiway. Dit wegens de afwezigheid van concurrentie op het glasvezelnetwerk ten opzichte van de andere Caiway glasvezelklanten.

Vijf euro minder per maand betalen lijkt me zolang deze situatie niet is opgelost reëel.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik vind dat Krimpen aan den IJssel en Loenen lagere tarieven moeten hebben dan de andere glasvezelklanten van Caiway. Dit wegens de afwezigheid van concurrentie op het glasvezelnetwerk ten opzichte van de andere Caiway glasvezelklanten.

Vijf euro minder per maand betalen lijkt me zolang deze situatie niet is opgelost reëel.

Zo lust ik er ook nog wel een paar..... Jij neemt klakkeloos aan dat de concurrentie 5 euro goedkoper is. Zo is het niet.
Keuzevrijheid moet er vooral zijn omdat je dan niet afhankelijk bent van 1 provider. Geld speelt daar niet zo zeer een rol in.
In het Cogasgebied hebben we een jaar lang een actieaanbieding van Caiway voor COAX. Die zou ik vandaag nog wel willen inruilen voor het duurdere Ziggo-abonnement.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

H D R schreef:

Ik vind dat Krimpen aan den IJssel en Loenen lagere tarieven moeten hebben dan de andere glasvezelklanten van Caiway. Dit wegens de afwezigheid van concurrentie op het glasvezelnetwerk ten opzichte van de andere Caiway glasvezelklanten.

Vijf euro minder per maand betalen lijkt me zolang deze situatie niet is opgelost reëel.


Volstrekt mee eens HDR. Fiber is 8 euro goedkoper dan Caiway en dus is 5 euro een heel reeel bedrag. Ik ga er ook vanuit dat hier snel een besluit over komt door Caiway of Cif of Caiw/CifHelpless

@Bordewolf Jij hebt keuze of je Coax (zelfs korting) gebruikt of Glasvezel. Tevens heb je nog keuze ook op het glasvezel. Denk dat jij niks te mopperen hebt. Sterker nog je mag blij zijn dat Caiway en Co bij jullie is gekomen.


Dat laatste onderschrijf ik niet. Ik had liever Reggefiber. Dan had ik in elk geval de keuze gehad om Ziggo te behouden aangezien bij de Reggefiber glasnetwerken het oude COAX-netwerk van Ziggo ongemoeid is gelaten.
Bovendien had ik dan op glas keuze uit 15 leveranciers, waaronder KPN, TELE2, XS4ALL, Vodafone
 
Migow

Quote

H D R schreef:

Ik vind dat Krimpen aan den IJssel en Loenen lagere tarieven moeten hebben dan de andere glasvezelklanten van Caiway. Dit wegens de afwezigheid van concurrentie op het glasvezelnetwerk ten opzichte van de andere Caiway glasvezelklanten.

Vijf euro minder per maand betalen lijkt me zolang deze situatie niet is opgelost reëel.



eh Fiber 8 euro goedkoper??? Als ik het 500/500 pakket bekijk, wat jij nu hebt dan ist volgens mij echt niet goedkoper hoor!!! En je bent je coaxsignaal kwijt dus vertel mij maar hoe jij het berekend dan Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '‘CIF-consument wil naast Caiway, ook KPN of XS4ALL’', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie