obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
De beste glasvezelaanbieder van Nederland nu in Cogas gebied verkrijgbaar
Highway

Quote

Wist je al dat de beste glasvezelprovider van Nederland (Providermonitor Consumentenbond) vanaf nu ook in Cogas gebied verkrijgbaar is? Al 3 jaar achter elkaar is Solcon als beste beoordeeld door haar gebruikers, dus boven alle grote namen als Caiway, KPN en XS4ALL.

En het mooie is dat ze een exclusieve actie voor het Cogas gebied hebben. Check je postcode en zie hoeveel je kan besparen én op kwaliteit op vooruit kan gaan. Let wel op dat deze actie maar even geldig is.

We zijn trots dat we met Twente Kiest Zelf onze missie hebben bereikt nu al 2 nieuwe aanbieders naar het CIF gebied zijn gekomen. Wanneer de rest volgt is nog onbekend helaas, namen als KPN, XS4ALL, Telfort en Tele2 hebben nog niets losgelaten of ze gaan aansluiten ook en worden ook niet voor medio 2016 verwacht. Als we hier meer over horen laten we het weten!

Een heel mooi zonnig weekend gewenst,

Max Verhoeven
Oprichter Twente Kiest Zelf


Vandaag bovenstaande via email binnen gekregen.
Als ik kijk naar pakketten/alles-in-1, dan is dat niet concurrerend ten opzichte van Caiway.
Handtekening
Wink
 
Bordewolf
Solcon is al een maand bekend. De prijzen zijn gelijkwaardig aan de glaspakketten van Caiway.
Dat er nu keuze komt is wel goed te noemen, dat echter de grote namen worden geweerd (lees KPN, XS4ALL, TELE2 en Telfort vind ik dan weer een zeer slechte ontwikkeling.
Natuurlijk moeten deze aanbieders ook zelf willen, maar gezien de landelijke delkking die deze providers nastreven mag dat het probleem niet zijn.
 
Highway
Inderdaad Bordewolf, Solcon nieuwe provider op CIF.

Dat had ik over het hoofd gezien. Blijkt dus om een ordinaire verkoopmail te gaan in plaats van nieuws.
Handtekening
Wink
 
Adios
De beste provider van Nederland?

Lees eens het onderwerp Cai Harderwijk op Tweakers.

Eén en al kommer en kwel met die vreselijke Dune box van Solcon.

Dat wil je jezelf toch niet aan doen.

Ik heb trouwens ook die reclame mail gekregen van Solcon.
Maar als ik de postcodecheck doe, krijg ik vreemd genoeg alleen DSL pakketten te zien.

Maar toch heb ik glasvezel van CIF! Al jaaaaaaaaren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De beste glasvezelaanbieder van Nederland nu in Cogas gebied verkrijgbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Volgens de consumentenbond is KPN de beste aanbieder voor alles in één. Algemeen : 4 24 okt 2018
TOCH KPN op het CIF/Cogas netwerk? Algemeen : 1 25 jan 2018
Hoe sluit ik het beste een Switch aan Eigen netwerk : 5 18 sep 2016
Cogas netwerk in Albrandswaard? Nieuws van CaiWay/Delta : 16 01 jul 2016
Advertentie