obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
http://www.totaaltv.nl/nieuws/20438/ziggo-en-delta-koppelen-wifispots.html
Adios
http://www.totaaltv.nl/nieuws/20438/z...spots.html

Blijkbaar lukt het Delta wel om goede voorzieningen te treffen voor zijn klanten.

Wanneer wordt Caiway wakker ?
 
Adios
Ik begrijp jou wel, maar zie het eens vanuit consumentenoogpunt.

Die kijkt bij vergelijkingen, wat krijg ik voor mijn geld?

Bij veel aanbieders, Wifispots en mobiele abonnementen.

Caiway biedt beide niet.
 
Migow
Deze consument kijkt vanuit dat oogpunt en ik zit niet op wifispots te wachten en niet op een mobiel abonnement. Heb mijn eigen router en bepaal zelf de instellingen en waarom zou ik een mobiel abonnement bij caiway willen? Sim only kaart kun je overal aanschaffen en mobiel internet kost ook geen droppie meer. ik zie het voordeel van die hotspots niet en ik zal vast niet de enige consument zijn.
Dus niet iedereen denkt er zo over HDR Smile
 
Adios
Ik denk dat CIF niet voor niks gezorgd heeft dat de extra aanbieders op hun glasvezelnetwerk, geen mobiele telefonie producten aanbieden.

Stel je voor dat klanten voordeel kunnen combineren bij KPN of Telfort.

Nee, dat zou de achterstand in het Caiway gebied alleen maar meer zichtbaar maken.

Het zou mij niet verbazen als de klanten aangesloten op het CIF netwerk en konden kiezen voor Telfort en/of KPN, dat Caiway zo de helft van al zijn klanten kwijt is.

KPN biedt namelijk heel slim voordeel als je vast en mobiel combineert. Plus WIFI spots en gratis Spotify Premium en gratis pluspakket of dubbele mobiele bundels. De KPN klant die veel afneemt wordt in de watten gelegd.

Iets wat Caiway niet kan. Geen mobiel netwerk, geen WIFI spots.

Delta kabel in Zeeland pakt dit heel wat slimmer aan.
 
Adios
Maar ik ben nu duurder uit doordat ik geen combivoordeel heb van vast en mobiel.
 
Migow
HDR dat jij duurder uit bent zegt niks voor de gemiddelde consument. Jij wil geen externe kastjes voor je tv. Dus zolang ze iptv niet geïntegreerd hebben in een ci+1.4 standaard is er voor jou toch geen alternatief?? Zou jij overstappen naar kpn? Of zou je de coax erbij laten? Weg combivoordeel.
Je kan wel dit en dat willen, maar jij bent niet de standaard consument die gewoon tv en stabiel internet wil. Een sim only kan je overal aanschaffen voor een betaalbare prijs!!
 
Adios
Als KPN de beeldkwaliteit van alle HD zenders opkrikt en CI 1.4 gaat gebruiken en als dit in voldoende bandbreedte beschikbaar zou zijn, dan zou ik KPN overwegen.

Maar aangezien KPN recent heeft besloten de uitbreiding van glasvezel op een laag pitje te zetten ten gunste van VDSL, heb ik er een hard hoofd in als je op meer televisies tegelijk IPTV wil kijken in hoge kwaliteit.

De maximale snelheid op mijn adres is nog steeds 17 mb./s er er staat geen upgrade gepland.

KPN op de glasvezel van CIF kunnen we wel schudden en hier in Krimpen kunnen we alles schudden, waar daar kunnen helemaal geen andere aanbieders op de glasvezel erbij vanwege, ouderwetse hardware, die niet vervangen wordt door CIF.

Dus je ziet, zit op een bepaalde manier toch in een wurggreep van Caiway.
 
Migow
Eh volgens mij kun je toch ook voor ziggo kiezen? Grin dat was vor velen beter dan dat retestabiele caiway Grin
 
Adios
Jawel. maar Ziggo staat slechts twee CI modules toe. Dat schiet ook niet op.
 
Migow
Dus hoe je nu went of keert: momenteel is er dus geen enkele provider die voldoet ook al zou je die kunnen nemen!! Maar ziggo heeft wel hotspot en mobiel dus benadert dat toch meer je wens??? Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'http://www.totaaltv.nl/nieuws/20438/ziggo-en-delta-koppelen-wifispots.html', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Advertentie