obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway maak zich belachelijk met G75 abo
Bordewolf
pakketten

Weer iets nieuws. De G150 is opeens G75 geworden.
Nieuwe klanten krijgen nu G75 voor de prijs van G150 (oude klanten). Kortom nieuwe klanten betalen hetzelfde als de huidige G150 klanten maar krijgen de helft aan snelheid.
Interactieve televisie kost bovendien bij dit pakket € 7,50

Kortom welke ziek geest heeft dit bedacht? Het laagste glaspakket heeft een nog lagere snelheid tov het meest gekozen Cogas COAX Alles in 1HD pakket (90Mbit).
Wil je G250 dan betaal je ook veel meer dan het huidige Alles in 1 HD pakket COAX Cogas.

Ik had in G100 of G150 een goed alternatief kunnen hebben en was daar zeker op overgestapt (met de prijs die nu opeens voor G75 geldt !!!). Nu heb ik dus geen keuze, sterker nog ik blijf noodgedwongen maar weer bij COAX.

Wat is dit voor belachelijk gedoe?
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Jeetje wel heel oud nieuws wat je brengt. G75 is altijd nog goedkoper en sneller dan Ziggo Start (45,95). Je vergelijkt ze toch graag met elkaar? Overigens denk ik dat jullie korting binnenkort verloopt op de Coax

Tja verkeerd gegokt zou ik zeggen Bordewolf. Te lang gewacht.Smile


Ik denk dat Caiway de problemen aan het opzoeken is. Hetzelfde abonnementsgeld vragen voor een pakket waar je eerder 150Mbit snelheid krijgt is vragen om problemen.

En nee ik vergelijk qua prijzen geen Ziggo meer, daar zit ik niet meer. Dit nieuwe instappakket is gewoon stelen van de armen en geen alternatief voor COAX.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Oke Bordewolf bij deze vast gelegd dat je niet meer met Ziggo prijzen vergelijktWink.

Ben het wel met je eens hoor dat het vreemd is. Misschien is dit gedaan om concurrenten een kans te geven in de "lagere" pakketten of een eis anders ga je echt niet op het CIF netwerk.
Overigens was pakket G100 (te) perfect voor de mensen en namen ze geen duurdere af.

Tja Helpless


Ik heb nooit prijzen vergeleken overigens met Ziggo, wel het aanbod. Ik wil zelfs meer betalen maar dan moet het aanbod en de service gelijkwaardig zijn.

Tja G100 of G150 kan te perfect zijn, dan maak je die iets duurder. Door nu de snelheid te halveren komt Caiway met een pakket waar de hond niet op wil blaffen.
Bovendien zit hier een oneerlijkheid in richting de abonnees die nu wel G100 of G150 hebben en gewoon hetzelfde abonnementsgeld betalen tov G75.
Dat valt niet uit te leggen.

Overigens zal Caiway eind dit jaar in het Cogasgebied toch echt met een verdomd goede overstapactie Glas moeten komen wanneer het kortingsabo afloopt.
Daar dient G100 of G150 als goed alternatief wel bij beschikbaar te zijn voor dezelfde prijzen als G75!
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Ben bang dat Caiway zich gaat verschuilen met het feit dat er concurrentie is en keuze. Jij hebt nou eenmaal een keuze tussen pakketten coax vs glasvezel en concurrentie op het glasvezel. Succes met je keuze zou ik zeggen.


Ze mogen zich proberen te verschuilen. Maar dit heeft niets met keuze hebben te maken. Dit is gewoon ordinair graaien wat hier gebeurd. Een nieuwe klant krijgt voor hetzelfde geld de helft minder internetsnelheid tov bestaande klanten!
 
Adios
Ik heb hier ook geen woorden voor. Echt te zot voor woorden. Nieuwe klanten worden door Caiway wel erg als derderangs behandeld op deze manier.

Ik heb bijna nog nooit gezien dat aanbieders snelheden verlagen.

Maar bij Caiway kan blijkbaar alles !!
Gewijzigd door Adios op 24 juli 2015, 20:16
 
breaker
Caiway is de laatste tijd lekker bezig zeg. Dit is niet de eerste keer dat ze dit doen. Het is ook voorgekomen dat een internet abonnement hebben stopgezet.
Caiway had toen besloten om hun abonnement te stoppen zodat er weinig keuze was je moest kiezen tussen lager of een stuk hoger snelheid.

Caiway luistert niet meer naar klanten. Als hun zo blijven dan denk ik dat Caiway het moeilijk gaat krijgen en veel klanten Caiway vaarwel zeggen.
 
2fast4u
ik denk dat het een fout is ^^ als je bij https://www.caiway.nl/site/nl/pakketten Internet en dan Veilig Internet 1 klikt krijg ik niks te zien alleen blanke kleine venster ook bij Draadloos internetten , Interactieve TV via glasvezel, Multiscreen TV , Gratis apparatuur en bij Installatieservice jullie ook? Smile

btw wat denken jullie van deze pakketen Pfft https://www.glasvezel-vergelijken.nl/...ers/caiway outdated? Pfft
Gewijzigd door 2fast4u op 24 juli 2015, 20:10
 
jj1987
Toch een prima prijsje? 75 mb, basis abbo tv via coax en ook nog eens telefonie voor 43 euro?
Hier in Ambacht (Volgerlanden gedeelte) met Reggefiber netwerk betaal ik voor 50 mb glas met telefonie voor 45 euro van XS4ALL. En omdat ik geen iptv wil afnemen omdat ik de kwaliteit ruk vind betaal ik caiway (coax) basis met plus abbonement 30,75.
Dus zo gek is dat G75 abbonementje niet. Wat niet wegneemt is dat het vreemd is dat nieuwe klanten dus hetzelfde betalen voor een lagere snelheid. Maarja het is en blijft een spelletje. En dat is bij elke provider. Dat is niks nieuws. Wat ik wel belachelijk blijf vinden is de 2 euro die je extra betalen moet voor een extra smartcard. Maargoed das andere koek.

Quote

Bordewolf schreef:

https://www.caiway.nl/site/nl/pakketten

Weer iets nieuws. De G150 is opeens G75 geworden.
Nieuwe klanten krijgen nu G75 voor de prijs van G150 (oude klanten). Kortom nieuwe klanten betalen hetzelfde als de huidige G150 klanten maar krijgen de helft aan snelheid.
Interactieve televisie kost bovendien bij dit pakket € 7,50

Kortom welke ziek geest heeft dit bedacht? Het laagste glaspakket heeft een nog lagere snelheid tov het meest gekozen Cogas COAX Alles in 1HD pakket (90Mbit).
Wil je G250 dan betaal je ook veel meer dan het huidige Alles in 1 HD pakket COAX Cogas.

Ik had in G100 of G150 een goed alternatief kunnen hebben en was daar zeker op overgestapt (met de prijs die nu opeens voor G75 geldt !!!). Nu heb ik dus geen keuze, sterker nog ik blijf noodgedwongen maar weer bij COAX.

Wat is dit voor belachelijk gedoe?
 
Highway
Vooropgesteld dat G75 inderdaad het nieuwe pakket wordt, dan heb ik mazzel. Gelijk overgestapt van Ziggo kabel naar Caiway glasvezel. Het G150 wordt dan zeker niet meer door caiway verhoogd totdat het G75 pakket ook dat niveau bereikt en hoger gaat. Maar de teruggang van G150 naar G75 is onbegrijpelijk.

Ach op dit moment blijft het speculeren. Wie weet heeft iemand een 1 vergeten te typen en moet het G175 zijn.

Trouwens als je naar de pakketten kijkt dan zou ik voor een andere opbouw gekozen hebben.

Situatie nu:
Alles-in-1 Glas G75? oud G150
Alles-in-1 Glas G250
Alles-in-1 Glas G500

Mijn opbouw:
Alles-in-1 Glas G75
Alles-in-1 Glas G150
Alles-in-1 Glas G250
Alles-in-1 Glas G500
Alles-in-1 Glas G750
Alles-in-1 Glas G1000


Edit Zat de site nog even te bestuderen, maar het plaatje dat de snelheid moet duiden klopt niet.
Als je dat grofweg omrekent kom je op 125 a 150 uit.
progress1G75
progress2G250
progress3G500
Gewijzigd door Highway op 24 juli 2015, 23:35
Handtekening
Wink
 
Adios
Nee, het is geen typefout.

Dit is nu typisch Caiway.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway maak zich belachelijk met G75 abo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie