obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
HBO 2 HD en HBO 3 HD nu op de coaxkabel bij Caiway.
Adios
Beste Bordewolf. Ik zit je niet voor te liegen.

Hier zit echt HBO2 en HBO 3 bij Caiway op de coaxkabel, Ik maak wel een foto van de zenderlijst, ok ?
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Beste Bordewolf. Ik zit je niet voor te liegen.

Hier zit echt HBO2 en HBO 3 bij Caiway op de coaxkabel, Ik maak wel een foto van de zenderlijst, ok ?


Prima, maar ik zou dat dan wel bevestigd willen zien van meer mensen, hier in het Cogasgebied in elk geval niet en er is ook geen officiele mededeling van Caiway in die richting.
 
Migow
Nou ik lees net het volgende op caiway twitter:
hallo, is er al bekend wanneer de HBO zenders alle 3 in HD worden uitgezonden (zowel glasvezel als coax) ?

antwoord webcare:
Er zijn nog geen concrete plannen om deze zenders in HD te gaan uitzenden. Zodra we meer weten houden we je op de hoogte! ^JA

Dus zeg het maar HDR Grin
 
jj1987
Als je terug gelezen had. Had je gezien dat ik hier ook de HBO zenders in HD heb in de scan lijst. Waarom zouden we daar over gaan liegen, en moeten we eerst met bewijs komen eer men het geloofd.

Quote

Migow schreef:

Nou ik lees net het volgende op caiway twitter:
hallo, is er al bekend wanneer de HBO zenders alle 3 in HD worden uitgezonden (zowel glasvezel als coax) ?

antwoord webcare:
Er zijn nog geen concrete plannen om deze zenders in HD te gaan uitzenden. Zodra we meer weten houden we je op de hoogte! ^JA

Dus zeg het maar HDR Grin
 
Migow
Dat zeg ik niet en ik geloof jullie. Maar dan liegt caiway dus keihard of mag ik dat niet zeggen van webcare Smile
Maar officieel wordt het nog steeds keihard ontkend door caiway dus!!!
En zolang het niet bevestigd is dan vind ik het maar een vreemd verhaal wat vanuit caiway naar buiten wordt gestuurd.

Zo ook bij de vraag fox sport international op de coax. Wanneer in HD? Dat komt dus ook niet maar slaat eigelijk ook nergens op. Via glasvezel heb ik kanaal 2 en 4 wel in HD. Dat zou ook voor coax zo moeten zijn!
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Beste Bordewolf. Ik zit je niet voor te liegen.

Hier zit echt HBO2 en HBO 3 bij Caiway op de coaxkabel, Ik maak wel een foto van de zenderlijst, ok ?


Langzamerhand worden we nieuwsgierig aangezien er van niemand op dit forum een bevestiging van jouw gerucht komt.

IK ben het met Migow eens dat ook Fox Sports International in HD moet komen op COAX. Bij Ziggo had ik alle Fox Sports zenders (6 in totaal) in HD op COAX naast alle andere HD kanalen die ik nu ook nog heb. Technisch is het gewoon mogelijk.
Pure onwil van Caiway.
 
boeskool
Het lijkt wel of het HD signaal van HBO 2 en 3 alleen doorkomt bij H D R..Grin
 
Adios
LOL. Het is wel gezellig zo.

Als je terugleest zie je dat een andere klant uit Hendrik Ido Ambacht ook HBO 2 en HBO 3 in HD heeft op de coaxkabel.

Ik weet zeker, Roberto ook. Maar die is zo zuinig op zijn Samsung 4K televisie. Die durft niet de landinstelling te veranderen en de zenders blind te laten scannen.

Dan had hij ze ook gezien.
Afijn, een foto van de zenderlijst waar ze instaan is zo gemaakt, maar hoe laat ik dat hier dan zien? Ik heb geen website ofzo.
 
Highway
Je kan een fotootje uploaden hier op de site. Gebruik dan "Beantwoorden" en dan kun je met browsen een plaatje opzoeken en toevoegen.

Let op! 146.48kB max grootte/ Toegestane bestandstypen: .gif .jpg .png .zip .rar .tar .7z
Handtekening
Wink
 
Adios
Ik weet trouwens zeker dat in het Westland ook HBO 2 en HBO 3 in HD op de coaxkabel zitten.

Daar zou theoretisch nog meer ruimte moeten zijn omdat jullie daar geen analoge televisiezenders meer hebben. Wij nog 15 stuks.

Maar ik ga zo een plaatje uploaden hier. Hoop dat de Twentenaren mij dan geloven Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO 2 HD en HBO 3 HD nu op de coaxkabel bij Caiway.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie