obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
HBO 2 HD en HBO 3 HD nu op de coaxkabel bij Caiway.
Adios
Ik deed vandaag een nieuwe scan met mijn televisie en zie dat HBO2 HD en HBO3 HD beschikbaar zijn op de coaxkabel.

Ik ben zelf geen abonnee van HBO, maar dit geeft wel aan dat Caiway investeert in het televisieproduct via de coaxkabel.


Tot mijn spijt zag ik nog geen Eurosport 2 HD erbij ..


Is bij jullie nu ook HBO2 HD en HBO3 HD zichtbaar in de zenderlijst?

Hier in Krimpen zitten nu alle drie de HBO HD kanalen op 378.000 MHZ.

Maar het kan heel goed dat deze zenders bij jullie op een andere frequentie zitten.
 
Bordewolf
Vreemd, aangezien ik al meerdere malen heb gevraagd om Fox Sports International in HD door te geven en daar via Twitter ook de meeste vragen over komen.
HBO2 en HBO3 is dan wel erg vreemd..... Maar goed wel een goede ontwikkeling dat nu eindelijk de premium zenders ALLEMAAL in HD worden gezet.
 
Adios
Allemaal? Film 1 nog niet hoor Smile
 
Migow
Fox sport international wordt wel via entone in HD uitgezonden. Waarom niet bij coax ook dan?? Maar snap wel meer dingen niet.
 
Bordewolf
Hier geen HBO 2 of 3 in HD. Ik raak wel benieuwd naar wat dit zijn kan?
 
jj1987
Hier ook HBO 2 en 3 niet in HD. Wel stond HBO HD gekenmerkt als "new service " wat hier betekend dat ze er wel mee gerommeld hebben. Niet dat ik HBO abbonee ben.Smile
 
Adios
Misschien zijn ze nog niet door Caiway in de netwerktabel geplaatst. Ik doe altijd blind de band af scannen . Daar kwam ik ze dus tegen op een nieuwe transportstream.
 
Highway

Quote

H D R schreef:

Ik doe altijd blind de band af scannen . Daar kwam ik ze dus tegen op een nieuwe transportstream.


Hoe doe je dat? Zonder netwerk ID 369.000 vind ie bij mij alleen analoge zenders.
Handtekening
Wink
 
Adios
Ik heb een Samsung televisie. In het menu stel ik in dat ik het menu Nederlandstalig wil, maar dat ik in Luxemburg woon. ( als voorbeeld, kan ook ander land zijn)

Dan krijg ik bij Samsung de mogelijkheid volledig te scannen. Je hebt dan geen Netwerk ID nodig. Wel krijg je met het inscannen niet de volgorde van zenders zoals je kabelaar ze in zijn netwerktabel plaatst.
Je moet dus handmatig alle zenders in je eigen gewenste volgorde plaatsen.
 
Highway
Ok, dat zal ik ook proberen. Ik koos voor overige.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO 2 HD en HBO 3 HD nu op de coaxkabel bij Caiway.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie