obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
TV op i pad stopt steeds na paar tellen
Joke
Als ik op mijn i pad tv wil kijken, wat ik wel kon, stopt nu elke keer de tv uitzending vanzelf.
Wie heeft advies?
 
CHB
Waarschijnlijk je iPad geupdated naar iOS 8.4 en daar werkt de App niet goed mee. Contact zoeken met Caiway en vragen of ze haast maken met een update, of anders lijdzaam wachten tot er een update komt.
 
Joke
Dank voor je antwoord. Ja het is idd nadat ik de update heb geïnstalleerd . Ik zal contact opnemen....of geduld hebben
 
CHB
Heb zelf ook contact gehad, ze zijn er mee bezig, maar dat is meestal een standaard antwoord, hoe meer mensen er klagen, hoe meer kans op een snelle update...?
 
Bordewolf
Caiway laat de klanten wachten en vaak ook nog op helemaal niets. Sinds de overgang naar Ziggo zijn zaken gewoon minder goed geregeld en minder snel opgelost.
Fox Sports International 2, 4 en 6 heb ik ook nog steeds niet in HD terug op de COAX. Tv kijken via de tablet en Smartphone kan ik al een half jaar niet (ok toegegeven een maand heeft het wel gewerkt). Nu dus genekt door updates van zowel Android als IOS. Dit was me bij Ziggo nooit overkomen. En dan toch maar roepen hoe vooruitstrevend men is.
Email in IMAP?? op Twitter verkondigd men dat Caiway dat met POP doet alsof ze er nog trots op zijn ook.

Vooruitstrevend en klantgericht: mijn reet. Ze doen geen flikker aan klantwensen. Bij Ziggo had ik nu op COAX gewoon meer HD zenders gehad met name bij de duur betaald premium zenders maar ook alle andere zenders, nog steeds een superintersnelheid van 120Mbit (terwijl Caiway ook daar me nog steeds maar 90 Mbit levert), een goedkoop mobiel abonnement, onbeperkt bellen nog steeds voor een lage prijs (zonder korting) en de nieuwsgroepen en virusscan gratis (zonder korting).

Ok Ziggo voert prijsverhogingen door, maar die neem ik op de koop toe wanneer een provider gewoon levert wat ze beloofd. Dan is die paar euro meer het me wel waard.

Caiway faalt aan alle kanten. Naar glas overstappen??? Ik ben er gek! Voor dat beetje meer internetsnelheid en voor zo'n klote entone. Ik heb zelf een CI-module, dan ga ik niet terug naar zo'n klotedecoder!

Caiway snapt niets van de klant en doet er alles aan om zich alleen maar belachelijker te maken.

De grootste onbenullen zijn wel de wethouders van de Gemeenten die als aandeelhouders van Cogas en CIF hier mee in hebben gestemd in Twente.
Ziggo had in mijn ogen niet weg gehoeven en had prima naast Caiway kunnen blijven bestaan. Maar ja, dat mocht niet te veel directe concurrentie voor Caiway. SCHANDE!

Dat geldt nu ook voor providers als Vodafone, Telfort, KPN etc. Ze worden moedwillig buiten de deur gehouden. Waarom krijg ik in mijn woonplaats niet de keuze om alsnog voor Reggefiber te gaan en waarom mag Reggefiber in mijn Gemeente geen glasvezel aanleggen???
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV op i pad stopt steeds na paar tellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Interactieve tv app stopt casten na 1 uur Interactieve TV, Pay Per Event : 4 01 mrt 2021
KPN stopt met XS4All en Telfort merken Algemeen : 4 12 jan 2019
Regionale bij Ziggo nog steeds niet in HD, Caiway wel? Algemeen : 7 16 sep 2018
Internetsnelheid steeds minder belangrijk voor Nederlanders CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 10 09 sep 2017
Ipv6-tunnelprovider SixXS stopt ermee Algemeen : 2 24 mrt 2017
Advertentie