obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
<> blijft knipperen.
mesutt
Goedenavknd mensen,

Ik heb vandaag mijn glasvezel gekregen en zoals het instructie boekje geinstalleerd. Glasvezel kabel zit er goed in alleen <> licjte blijft knipperen. Ik heb midem opnieuw gestart, 1 minuut zonder stroom laten zitten maar tevergeefs. Hij wilt maar niet werken.

Can somebody help me with this??
 
Stormbreaker
Zelfde probleem als ik had. Ze zouden potverdikkeme toch niet weer een compleet verkeerd adres i.p.v. jouw adres hebben aangesloten? Wat een chaos daar bij de Caiway! Geen enkele oplevering van glasvezel gaat daar volgens het boekje. Ik zou morgen gelijk druk uitoefenen om een monteur te krijgen, nu is de klantenservice van de waardeloze Caiway natuurlijk gesloten.
 
mesutt
het zit zo dat ik al sinds 2 juni al gebruik kon maken van glasvezel netwerk. om verhaal kort te houden, ik heb de instap pakket van caiway en heb ik vandaag de glasvezel pakket gekregen. ik heb een brief ontvangen met de dagtekening van 4 juli. en er staat dat 5 werkdagen kan duren.

ik heb alles nagekeken alles zit goed. alleen ik heb nog geen SMS ontvangen dat was mijn fout
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '<> blijft knipperen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
Multiscreen blijft VR_15 error geven in Safari op iMac Instellingen software : 2 05 feb 2018
Asus wifi router blijft knipperen CaiWay/Delta Glasvezel modem : 11 20 feb 2017
Mail Windows 10 blijft synchroniseren Algemeen : 1 28 sep 2016
Ontvanger blijft hangen CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 8 10 mrt 2016
Advertentie