obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Multi screen tv ipad update
Mrfoxx
Mijn ipad 2 geupdatednaar ios 8.4 vorige week.
Nu werkt de multi screen app niet meer.
1 a 2 seconde tv kijken, dan slaat de app uit.

Volgens klantenservice niets aan de te doen, niet hun probleem.
Downgraden naar de vorige versie van de ipad niet meer mogelijk.

LMad
 
Dazzling
Downgraden gaat sinds vandaag niet meer. Gelukkig was ik optijd. En ik heb melding gemaakt bij de caiway via twitter....


Nog maar even een reactie gestuurd.....
 
griffioen66
Welkom in de wondere wereld van caiw hier zelfde probleem met de Android 5 Neftlic fox kpn ziggo werkt allemaal maar caiw haakt af
 
Mrfoxx
Zou caiway dit uiteindelijk wel fixen?
Nog nooit echt z'n probleem gehad bij caiway.
Lijkt mij dat de app achterloopt t.o.v. De nieuwe update.

Klantenservice deed er nogal laconiek over.
Of is dat ook standaard bij caiway?
 
Adios
Je kan ook overstappen op IOS, dan werkt de app. van Caiway prima op de laatste versie .
 
jj1987
Na de update naar IOS 8.4 werkt de Caiway app niet meer!! Na 1sec beeld wordt het beeld zwart en crasht de app. Na 25x proberen wil hij weleens doorlopen. Als je dan zapt klapt de app er weer uit!

Quote

H D R schreef:

Je kan ook overstappen op IOS, dan werkt de app. van Caiway prima op de laatste versie .
 
Caiway Webcare
Voor iOS 8.4 is er een probleem met de Multiscreen. Dit speelt niet altijd, en ook niet bij alle klanten. De oorzaak hiervan is gevonden en wij zijn nu bezig met de oplossing hiervoor.

Nog even geduld dus alstublieft.

Mrfoxx, ik ga u nog even een berichtje sturen om het één en ander uit te zoeken wat het betreft het contact met onze klantenservice.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Wat fijn dat jullie dit zo snel oppakken !!!

Het is inderdaad belangrijk dat het goed werkt bij iedereen.
Ook met de nieuwste versie van IOS.
 
Adios
Ik weet dat Android veel groter is, maar toch vind ik IOS veel fijner werken. Het is wat meer gestructureerd.

Ik denk door die structuur Caiway er ook brood in ziet.


Ik adviseer iedereen, stap over op IOS !!!
 
Migow
Wat jij vind prima, maar je moet toch wel toegeven dat dit toch eigenlijk lachwekkend en beschamend is. 75% gebruikt android en de laatste versie bestaat al maanden en maanden. Elke andere provider lukt het wel, maar hier krijg je gewoon elke keer weer een vaag antwoord!! Zijn er mee bezig. Ja waarmee??? Dit lijkt me voor de juiste ontwikkelaar nou niet zo moeilijk. En het argument van dat je het gratis krijgt prima, maar het is wel een slogan van caiway alleen moet je niet je systeem updaten naar de laatste versies. Mij is altijd verteld dat software en besturingssystemen up to date te houden. Caiway vindt dat klaarblijkelijk niet!!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multi screen tv ipad update', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
Pas op met firmware update Sitecom WLR-9500! Storing : 2 18 sep 2017
Firmware update Cisco 8485 Firmware : 3 10 jan 2017
Multiscreen App Ipad/iphone icm jailbreak. CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 25 29 jul 2016
Advertentie