obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Wildhitz
jj1987
Zouden we Wildhitz ook gaan krijgen zoals alle kpn klanten? Vraag al eens gesteld via twitter aan webcare. Echter komen mijn berichten om de een of andere vage reden niet aan, ondanks ik hun volg.
 
Caiway Webcare
Beste jj1987,

Vooralsnog is KPN de enige provider die deze zender levert, helaas kan ik niet aangeven of wij deze zender in de toekomst gaan leveren.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
 
Caiway Webcare
Beste adrie1963,


Het zenderaanbod wijkt af van het normale zenderaanbod door de overname van Ziggo. In het Twente-gebied is ervoor gezorgd dat er zo weinig mogelijk voor de klanten is veranderd.

Op dit moment zijn er nog geen plannen wat betreft het Crime & Investigation Network.


Met vriendelijke groet,

Ian
Caiway Webcare Team
 
Caiway Webcare
Wellicht dat er in de toekomst hier verandering in gaat komen.


Met vriendelijke groet,

Ian
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
2fast4u
ik wil 1 mil euro.
 
griffioen66
Ik wil multiscreen voor android 5 net als alle andere providers en Netflix Kpn FOX
 
Adios
Heb nog steeds geen antwoord gehad van CIF Sad
 
Adios
Ik denk het niet, want de webcare is van Caiway en heb hier nog nooit iemand van CIF gezien .
 
Migow
eh HDR had je dat dan verwacht? Communicatie is fundamenteel maar zij hebben er scheit aan. Ook al zou het antwoord niet zijn zoals je graag zou zien dan nog vind ik het wel zo fair om gewoon te antwoorden maar zelfs dat gebeurd niet. Ik noem dat gewoon schofterig.
 
jj1987
Die "we hebben je vraag intern uitgezet" staat onder de sneltoets F1ROFL Webcare reageert slecht! Ook op Twitter. Je moet hun volgen. Als ze jou dan volgen dan kun je een DM sturen. Nou.. Heb tig berichten gestuurd en antwoord nooit gekregen...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wildhitz', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie