obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Internet snelheid G500 per 01-07-2015
Stormbreaker
Op Marktplaats koop je meestal de rotzooi van een ander. Waarom zou iemand een goede AC router die 802.111/n ondersteund en op 5 Ghz draait op Marktplaats zetten? Meestal zit daar een addertje onder het gras.
 
Joekelaar
Wat een hoop onzin in zo weinig woorden.
 
Plaisier
Wie heeft er voor mij nog een goede tip???

Ik heb het 500 Glas pakket, en toch haal ik mijn snelheid niet.
Het probleem zit niet in de aansluiting, router, of kabels.
(Eminent Gigabit 600N) (Netwerk kabel Cat 6 10 Meter)

Alles is al doorgemeten door de Caiway, en er is een monteur geweest die de glasmodem heeft nagezien.
Ik heb een test gedaan met een gloednieuwe laptop van een kennis en daar halen we met gemak 500+ mee.

Ik heb een Realtek PCIe GBE Family Controller in mijn Medion all1one met de laatste driver van oktober 2015 en ik draai op Windows 10
In de instellingen heb ik al gekeken en daar staat de snelheid nu ingesteld op 1.0 Gbps Full Duplex

toch kom ik niet hoger dan ± 350

Wie weet er meer van de instellingen zodat ik die 500 ga halen
 
jj1987
Het zou kunnen dat je moederbord een update nodig heeft, daar zit immers die netwerkkaart mee gekoppeld. Ook kan het zijn dat je harde schijf het niet bij kan benen. Weet niet of er een ssd of een gewone harddisk in zit? Er worden hier veel posts geplaatst met wat voor snelheid je al dan wel niet kan halen. Snap niet wat mensen met 500+ mb op een pc gaan doen? Je kan snel down/uploaden. Maar met normaal gebruik van internet en wat downloadwerk, heb je toch genoeg aan 50 of 100 mb? Pfft Maargoed daar zullen veel mensen het niet met me eens zijn. Niet beledigend bedoeld, maar Medion (Aldi meuk) staat naar mijn weten niet erg bekend om kwaliteit cq snelheid. Als je 3 dezelfde laptops van Medion uit elkaar haalt, zitten er allemaal weer verschillende onderdelen in. Hoe test je? Zie veel caiway tests voorbij komen vanaf snelle servers. Logisch dat mensen dan hun snelheid halen, van caiway naar caiway server. Hoop dat je toch nog wat snelheidswinst weet te behalen met je laptop, hoe dan ook Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet snelheid G500 per 01-07-2015', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Advertentie