obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Solcon nieuwe provider op CIF
Bordewolf
En kijk eens naar die prijzen.......... wow. Dit wordt voorlopig mijn keuze voor het einde van het jaar wanneer mij actiepakket afloopt.
Natuurlijk hoop ik dat er nog 10 nieuwe aanbieder komen!:

Solcon is de nieuwe provider op het glasvezel netwerk van Cogas (en CIF):

http://www.solcon.nl/blog...-plaatsen-verkrijgbaar215
 
Migow
En hoe ga je dan tv kijken??? Of boeit dat je niet, want je wilde toch geen extra decoder of zeg ik nu iets heel doms??
 
Adios
Ik lees weinig goeds over Solcon. Kijk eens op Tweakers en dan het topic Cai Harderwijk.

Ze gebruiken bij Solcon een volgens mij brakke Dune IPTV ontvanger.
 
Migow
Amido hdr als je de site eens bekijkt. Nou succes met fiber en solcon. 12hd tv kanalen in standaard pakket zegt al genoeg.
 
breaker
De TV aanbod is erg matig ze hebben daar een HD pakket voor 9.95 met HD kanalen die Caiway levert in hun basis pakket. Je heb wel interactieve TV maar met een extra decorder
 
Migow
En dat mobiele abonnement is ook niet goedkoop. Maar goed er is weer keuze, maar als je alles gaat vergelijken dan heeft caiway nog steeds een troef in handen en das de coaxkabel voor tv.
 
breaker
Inderdaad is Caiway nog niet zo slecht. En het is ook nog de vraag leveren ze goede kwaliteit?
 
Adios
Toch raar dat Krimpen aan den IJssel en Loenen weer buiten de boot vallen met meer aanbieders op de glasvezel.

Ik vind dat Caiway ons een maandelijkse korting moet geven, wegens gebrek aan overstap mogelijkheid op het glas.

Wij worden hierin ernstig benadeeld.
 
griffioen66
Maar wat is de werkelijke reden dat wij in Loenen en Krimpen volgens Caiw geen mogelijkheid is om extra aanbieders toe te laten.

Ik hoef niet over naar ander maar vind dit wel een vreemde zaak
 
Adios
Fijn dat je er om kan lachen Jaco, maar stel je voor dat KPN straks op het netwerk van CIF kan. Dan weet ik zeker dat veel Krimpenaren die bijvoorbeeld nu al KPN hebben op de koperlijn, enorm balen dat ze als bijna enige gemeente waar CIF glasvezel ligt, hiervan geen gebruik kunnen maken.

Nu gaat het nog om flutaanbiedingen van Fiber of Solcon, maar ik vind dit een ernstige zaak en een slechte voorbode voor de toekomst.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Solcon nieuwe provider op CIF', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Conflict met IP provider CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 26 dec 2021
Advertentie