obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Wie heeft er al de nieuwe snelheid op de glasvezel?
Cees
4426413981
 
Adios
Hier ook nieuwe snelheid.

4426613555
 
2fast4u
gaat mooi toch? Smile ik denk met de tijd komt Caiway toch goed uit zijn altijd mensen die niet tevreden zijn maar als ik met andere providers vergelijk blijf ik bij Caiway!

Super Goed Caiway!
 
V2
Download is verhoogd, maar upload nog niet? Lijkt me stug en meer op een instelling die niet goed staat.

4429266113
 
V2
Al gedaan vóór jouw antwoord. resultaat is hetzelfde. Maar evengoed bedankt voor je antwoord. Ga er later wel naar kijken
Die instabiliteit waar jij het over hebt kan ik niet bevestigen. Gaat beide via de ookla servers.
 
V2
Dit is rechtstreeks op het glasvezelmodem. Ligt dus aan de router...daar dan maar even naar kijken.

4429320916
 
V2
Lag aan QoS in de router. Na aanpassing is hij weer top.

4429348748

Met mijn laptop haal ik middels Wifi op het 5Ghz netwerk 240 Mbit/sec download en 175 Mbit/sec upload.
Met de Iphone op 5Ghz netwerk 95Mbit/sec down en 80Mbit/sec up.
Met mijn laptop op 2,4Ghz netwerk 118Mbit/sec down en 97Mbit/sec up.
Ping is tussen de 2 en 3 ms. Héél netjes dus.

Gewijzigd door V2 op 13 juni 2015, 11:12
 
2fast4u

Quote

V2 schreef:

Download is verhoogd, maar upload nog niet? Lijkt me stug en meer op een instelling die niet goed staat.

4429266113



om goed 100% te weten of je snelheid goed is moet je hier zijn

https://www.caiway.nl/site/nl/interne.../speedtest

bij www.speedtest.net moet je soms andere server paken omdat deze oerbelast word
 
Gutanoth
Hier in de Lier 2 weken geleden G200 afgesloten, maar volgens mij krijg ik out of the box meteen al G250. snelheiden lopen op tot 270 up/down

Haal echter maar 60mbit/sec over wifi, zowel naar mijn Telefoon als naar mijn Chromebook. Dat mijn telefoon maar 60 aankan ivm 1 antenne kan ik nog wel geloven. Maar vind het erg vreemd dat mijn Chromebook er ook maar 1 zou hebben
Gewijzigd door Gutanoth op 07 juli 2015, 14:55
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie heeft er al de nieuwe snelheid op de glasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie