obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Wie heeft er al de nieuwe snelheid op de glasvezel?
Adios
Ik lees op Tweakers dat diverse Caiway klanten al de nieuwe hogere snelheden hebben op de glasvezel.

Ik heb het G400 abonnement en haal nog steeds bij lange na niet de 500 mb/s op de glasvezel in Krimpen aan den IJssel.

Ik ben dus benieuwd wie er al wel de nieuwe snelheid heeft op de glasvezel in het Caiwaygebied.
 
Highway
In een ander onderwerp een paar dagen geleden ook al gemeld dat de snelheid omhoog was gegaan.
Net nog een nieuwe snelheidstest gedaan, zie hier het resultaat met de nieuwe snelheden.
4413644055
Handtekening
Wink
 
2fast4u
yep heb ook een brief ontvangen!

hier paar tests

4414429297
4414430438
4414431349



caiwaybpuvx

https://www.caiway.nl/site/nl/applica...rieven2015
Gewijzigd door 2fast4u op 07 juni 2015, 03:32
 
Adios
Hier nog geen brief ontvangen en ook nog geen snelheidsverhoging.

Zouden wij dan in Krimpen dan toch ook voor de G100/200/400 pakketten alleen de prijsverhogingen krijgen en niet de snelheidsverhogingen?

Zo staat het tenslotte ook vermeld, maar een medeforumlid stelde me gerust met de melding dat dit alleen voor de oude glasvezelpakketten geldt ....
 
markmart
Hier sinds afgelopen maandag de snelheidsverhoging gekregen, nu ruim 500 ipv 400.
De brief ontving ik later, wat ik wel vreemd vind, dat ik wil even tijdelijk Caiway usenet uitproberen maar ik moet wachten tot 1 juli omdat er nu geen abonnement wijzigingen doorgevoerd kunnen worden ivm de omzettingen, klinkt niet echt als modern en dynamisch bedrijf.
Maar goed ben blij met de 500 en vooral ook heel stabiele glasvezel Internet van Caiway, heel verschil met de kabel.
 
Migow
Geen wijzigingen doorgevoerd tot 1 juli?? Ow vandaar dat ik nog die 33 euro teveel geïncasseerd geld nog niet ontvangen hebt. Moet ik eens doen wordt ik meteen afgesloten!!!!
 
rayblo
ik heb nu de nieuwe snelheid al zat op de oude 150 MB maar trek nu 215 mb
 
menkyo
Had ook 150 Mb/s Dus de verhoogde snelheid is hier prima doorgevoerd

4415568822
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Adios
Tjonge, ik ben benieuwd wanneer ik de snelheid verhoogd zie hier.
 
rayblo
Je zeurt en wilt teveel HDR 😊
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie heeft er al de nieuwe snelheid op de glasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie