obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] TV storing Almelo Cogas
Highway
Op dit moment ervaar ik storing op de digitale tv ontvangst. Het lijkt zich te beperken tot NL 123, RTL45, SBS6.
RTL7 doet het weer.
Weer niet, RTL8, fox

Geen zin om alle kanalen te doorlopen.

De storingspagina van caiway geeft niets aan. https://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/storingenenonderhoud
En ook die van de Cogas niet, http://www.cogas.nl/actuele-storingen/

Edit: Storing bleek in huis te zitten. De voedingsadapter van de tratec versterker was kapot. Opgelost door een andere adapter te gebruiken.
Highway voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Highway op 31 mei 2015, 20:14
Handtekening
Wink
 
Highway
Levert wel leuke raad spelletjes op.

Is dat Patricia Paay?
Handtekening
Wink
 
Migow
Die storingspagina wordt volgens mij alleen gebruikt als het een grote storing betreft dus daar zul je dit niet terugvinden vrees ik. Bekabelin/connectoreng al bekeken??
 
Highway
Ja net gedaan. Het bleek dat de voedingsadapter van de tratec versterker kapot was.

Ik had nog wel een adapter liggen. Nu werkt alles weer zoals het moet.
Handtekening
Wink
 
Migow
Veel kijkplezier weer Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] TV storing Almelo Cogas', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Advertentie