obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Na software update Entone werkt afstandsbediening niet meer.
Wimmer
Op 26 mei 2015 een "software update" van mijn Entone 465 geïnstalleerd. Hierna bleek mijn Philips SRU 6006 afstandsbediening de Entone niet meer aan te sturen. Ook nadat ik de 6006 alle knoppen van de Caiway afstandsbediening opnieuw had laten "inleren" geen resultaat. Voor de update bediende ik mijn installatie (tv, home set, br speler, media speler en entone) met 1 afstandsbediening. Nu moet ik de Entone apart bedienen met zijn eigen afstandsbediening. Iemand een idee/oplossing.?? Telefonisch contact met de helpdesk weinig resultaat. (geen ondersteuning "andere" afstandsbedieningen...)
 
Adios
Ik zou weer lekker via de coaxkabel gaan kijken, met ingebouwde digitale kabeltuner of Humax.

Heb je al dit ge-emmer niet.
 
Wimmer
Ja. AB is up to date
 
Caiway Webcare
Beste Wimmer,

Met de laatste update is er geen verandering/aanpassing geweest op het infrarood/bediening van de Entone.

Via de volgende link:
https://www.caiway.nl/site/nl/televisie/veelgesteldevragen/installerendigitaleontvanger
En dan “Software update Interactieve TV ontvanger via glasvezel “ kan je zien wat deze update heeft gedaan.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
zeester
Heb hier het zelfde probleem met de AB
Sommige functies doen het nog wel En de rest doet het hier ook niet meer na de update.Ab die ik gebruik is een Philips prestigo. En deze is ook niet stuk daar ik 2 de zelfde AB heb en op allebei doen die functies het niet meer als ik deze programmeer
 
Caiway Webcare
Beste Zeester,

Zoals in een eerder bericht heeft Caiway in dit opzicht niets veranderd. De originele afstandsbediening en onze eigen Caiway universele afstandsbediening doen het.

Bij deze willen we je doorverwijzen om dit te melden bij Philips. Omdat wij deze afstandsbediening niet ondersteunen.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Migow
Utp draadloos?? Wat moet ik me daarbij voorstellen??? Het is of utp of draadloos, maar caiway en draadloos???
 
Migow
Ow wat niet ondersteund wordt en ik nooit zou willen. Ik heb de 515 en ben er tevreden over. Maar wat werkt dan niet goed dat je dit zo vraagd???
 
DJMDM
Zelfde probleem met mijn Philips Prestigo. Werkte feilloos voor de update maar daarna dus dezelfde problemen.
Wat apart is dat er meerere mensen zijn met dezelfde problemen direct na de update maar dat CaiWay aangeeft dat er niets is veranderd.

Vreemde logica. Kan me nog iets bij voorstellen dat men andere AB's niet ondersteund of support en dat daarom evt aanpassingen op de entone consequenties kunnen hebben maar kom dan niet aan met dat er niets is veranderd.

Het is trouwens lastig om nieuwere software te krijgen voor de Prestigo aangezien dit model ook door Philips ook niet meer ondersteund wordt.

@Wimmer; wat voor Entone heb jij? ik heb de 400 en vraag me af of dit bij het de andere types ook een probleem is.
 
DJMDM
Hoi Adrie, dank voor je reactie. Kun je ook vertellen op welke AB je welke code moest invoeren?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na software update Entone werkt afstandsbediening niet meer.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Afstandsbediening. Algemeen : 2 16 mrt 2023
Advertentie