obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Heeft Caiway een proxy?
Highway
Weet iemand of caiway een proxy heeft?
Handtekening
Wink
 
erlinden
Vanwaar de vraag?
 
EmHaKa
Hoezo 'vanwaar de vraag'? Helpless Dat snap je toch wel? Cool
Ik kan meerdere redenen verzinnen waarom het een Win-Win situatie is voor Caiway en de klant.
Voor Caiway betekend het minder dataverkeer met de Internet backbone.
Voor de klant betekend het dat je eindelijk wat hebt aan de mega glasvezel snelheid.
Een Windows update - om maar wat te noemen - gaat net zo snel met 10Mb/s als met 400Mb/s. Via een proxy scheelt dat echter een faktor 40!
 
erlinden
Het is niet zo zeer dat ik niet weet wat een proxy server inhoudt (desondanks bedankt voor je heldere uitleg Wink). Het gaat mij er vooral om waarom de TS de vraag stelt. Is het interesse, loopt hij tegen een probleem aan, enz.
 
EmHaKa
Je bent toch geen psycholoog hopelijk? Frown
Lekker belangrijk waarom Highway dat vraagt, hij heeft gewoon een zeer terechte en goede vraag.
En daarop mag ie een antwoord verwachten (van Caiway) en geen wedervraag.
Klant: bakker, heeft u ook worteltjestaart?
Bakker: waarom vraagt u dat?
 
Highway
Het lijkt me inmiddels duidelijk dat er geen antwoord komt op mijn vraag.
Of er bestaat geen proxy voor caiway klanten of degene met het antwoord heeft deze vraag nog niet gelezen.

Het onderwerp gaat off topic daarom sluit ik hem bij deze.

Edit: Vandaag heeft Caiway webcare via een privé bericht laten weten dat er voor klanten van Caiway geen Proxy beschikbaar is.

Jammer natuurlijk, maar wel een duidelijk antwoord dat ik anderen die met dezelfde vraag zitten niet wilde onthouden.
Gewijzigd door Highway op 01 juni 2015, 16:12
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heeft Caiway een proxy?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie