obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Actie van Caiway
Moob
Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die gebeld zijn door of uit naam van Caiway of ze interresse hebben in het gratis uitproberen van een pakket, 42 extra zenders, voor 2 maanden. Dit wordt dan gedaan onder het motto dat je een prijs hebt gewonnen en dat je dan gratis de 42 zenders, het tv plus deel, mag uitproberen.

Bij het aangeven dat je wel voor 2 maanden het pakket gratis zou willen uitproberen wordt je namelijk gelijk geconfronteerd met een abonnements wijzing waardoor je dus 11 euro per maand meer kwijt bent. Je wordt dus direct geconfronteerd met extra kosten terwijl telefonisch was gemeld dat hier verder geen kosten aan zijn verbonden.

Bij het eerste telefonisch contact met de caiway werd vrolijk gezegd dat dit, de abonnements wijziging, niet zomaar ongedaan gedaan kan worden.

Maar goed, overleg met Caiway loopt nog maar ik ben wel benieuwd wie nog meer zo een aanbod heeft gehad
 
Migow
Die actie is er al maanden en iedereen kan 2 maanden extra zenders gratis bekijken. Dus snap niet waarom ze bellen. Kijk maar op de site. En idd je hebt dus een pakketwijziging. Wil je echt maar 2 maanden gratis kijken dan moet je zelf na 1 maand het pakket weer stoppen in my caiway, want je hebt 1 maand opzegtermijn. Dus dan kijk je 2 maanden gratis.
 
Highway
Was het caiway zelf die belde of een vaag marketing bureau die uit naam van caiway belde? Marketing bureaus verdienen met het afsluiten van abonnementen en proberen zo vaag mogelijk te blijven.
Handtekening
Wink
 
Moob
Ik vermoed een marketing bureau gezien ze de kreet over een gewonnen prijs gebruikte, wat dus simpelweg misleiding is. Maar goed, even afwachten wat de reactie van caiway is.

De tip van Migow ga ik even na, als het via mycaiway direct is uit te zetten laat ik dat gelijk even doen.
 
wimanena
ja ze hebben mij ook gebeld kwestie van een vinkje uitzetten na twee maanden zeiden ze
 
Migow
Als je het vinkje na 2 maanden uitzet betaal je mooi 11,00 euro. Geld nl. opzegtermijn van 1 maand. Dus na 1 maand vinkje uitzetten!!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Actie van Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie