obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Caiway Multiscreen TV, vol verwachting klopt ons hart
Murgen
Bij ons vlekkeloos op tablets and mac's.
 
erlinden

Quote

Jaco Hage schreef:
Heb jij het wel eens werkend kregen/gezien met een trunk? Internet + IPTV invoeren op de router? en opvissen in je VPN?

Nee...maar ik doelde ook op de mogelijkheid om de Caiway App vanaf een non-Caiw netwerk te gebruiken. Waarschijnlijk (maar dat is een aanname) werkt de App alleen via het Caiw netwerk.
 
2fast4u
op adroid 5.0 werkt het niet Sad
 
Adios
Caiway heeft de intentie in de toekomst er voor te zorgen dat het ook werkt op Lollipop.

Maar op dit moment zit je met een zwart scherm waar Caiway niks aan doet Smile

Op IOS werkt het wel perfect op de laatste versie overigens.

Zowel op Iphone als IPad.
 
menkyo
Heb het gister op de PC geïnstalleerd en werkt prima. Enige minpuntje is het scherpstellen van het beeld. En ook op een 19" scherm een goed scherp beeld.

Moet er wel bij vermelden dat ik soms last heb van Error code VR_15. Trouwens een erg veel voorkomende error die al langer bekend is bij CaiWay, maar blijft zich nog steeds voortdoen
Gewijzigd door menkyo op 23 april 2015, 14:55
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
menkyo
Nou, ik heb het dus een dag of 4 in gebruik. En ik moet mijn mening/ ervaring even herzien.
Als het werkt is het een leuke toevoeging. Maar helaas erg veel last van error. Dan kan je het soms gewoon de hele dag niet gebruiken wegens error code VR_15.
Dus, valt nog niet mee om het lekker stabiel werkend te houden.
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
menkyo
@ Jaco
Gebruik hem alleen via de PC, glasvezel bekabeld met TP-LInk TL-WDR4300
Windows 8.1 - Intel i7 met NVIDIA GeForce GTX 750Ti GAMING 2GB
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Adios
Ik vind het beeld op de computer maar niet scherp van Caiway Multiscreen. Ligt dat aan mij ?
 
menkyo
Als je het program opstart is het idd erg onscherp. Maar binnen de minuut is het op mijn beeldscherm (PC- 22 inch) haarscherp.
Als ie het doet tenminsteGrin
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
menkyo
Heel verschillend. Soms gaat het een hele avond goed, en soms krijg ik om de paar uur (?) de melding error code VR_15.
dan moet ik de pagina verversen met F5. En dan kan ie er weer een tijdje tegen...
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Multiscreen TV, vol verwachting klopt ons hart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie