obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Caiway Multiscreen TV, vol verwachting klopt ons hart
breaker
Dat maakt niet veel uit of je toestel is geroot of niet. Dat heeft geen gevolg voor de werking van een app.

Alleen moet Caiway zijn app aanpassen voor Android 5. Er zijn meer tv apps van andere kabelbedrijven die hier ook last van hebben.

Helaas is het niet mogelijk op dit moment om de app op Android 5 te draaien als je het toch wilt moet je terug gaan naar 4. Ik hoop dat Caiway hier mee bezig is om dit aan te passen.
 
Adios
Ik heb beeld op de IPad.

Heb de applicatie opnieuw geïnstalleerd en mijn tablet uitgezet en weer aangezet. Nu werkt het .
 
Adios
Het werkt prima, beeldkwaliteit is erg goed. Maar ik vind het jammer dat je het alleen thuis kan bekijken.
 
erlinden
Ik heb al ergens een initiatief gelezen om een VPN server thuis op te zetten. Mogelijk biedt dat een oplossing voor de "alleen thuis" restrictie HDR!?

Volgens mij biedt de EA6500 niet default een VPN server aan, alternatieve firmware (of een VPN server op het lokale netwerk) kan hierop uitkomst bieden.
 
Ridgeback
Klopt hier ook niets op ipad wel op iphone en ook niet op de computers en android telefoon
 
Caiway Webcare
Beste Ridgeback,

Ik begrijp dat je de multiscreen app niet op alle apparaten kunt gebruiken. Kun je aangeven welke software versie
je gebruikt op de apparaten waar het niet op werkt en of je een foutmelding te zien krijgt?

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Ridgeback

Quote

Ridgeback schreef:

Klopt hier ook niets op ipad wel op iphone en ook niet op de computers en android telefoon


het is opgelost met medewerking van Caiway.
het werkt nu overal ,op alleen de android telefoon niet maar daar moet de app op worden aangepast omdat er een te nieuwe besturing systeem opzit.
ik heb de zenders aangepast en dat moet je de zenders naar boven slepen totdat je een leeg veldje krijgt en dat los laten zo heb ik de zenders een voor een toe gevoegd.
op een computer gedaan en alle computers zien dan de zelfde zenders.
Je moet wel er op letten dat dit multiscreen maar op een computer of tab /telefoon tegelijk werkt.

Bedankt Tom
twitter: @Bergseknol
 
Adios
Ik zeg je eerlijk dat het opzetten van een VPN boven mijn technische pet gaat.
 
griffioen66
heb je een asus router dan makkie
 
Adios
Nee, ik heb een Linksys WRT1900AC.

Daar zit het niet op lees ik. Het zou wel ooit komen, wellicht met nieuwe firmware, maar nu nog niet.

Aan de andere kant, bij Ziggo kan je ook overal je zenders zien op je tablet, dus het wordt tijd dat Caiway met zijn tijd meegaat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Multiscreen TV, vol verwachting klopt ons hart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie