obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Caiway Multiscreen TV, vol verwachting klopt ons hart
Adios
Ik probeer nu het acht uur journaal te zien op mijn IPad maar het lukt voor geen meter. Alleen maar een zwart scherm. Mijn WIFI verbinding is uitstekend.

Volgens mij is deze applicatie nog niet erg stabiel
 
Highway
Vandaag nieuwe firmware op mijn Samsung S4 gezet. Van Android 4.4.2 (KitKat) naar 5.1 (Lollipop).

En nu doet de Multiscreen TV app van Caiway het niet meer! Sad
Na inloggen crasht de app. Zowel de Phone als de Tablet app.

Ben bang dat het wachten wordt op een nieuwe versie van de Multiscreen TV app.
Handtekening
Wink
 
RonaldMcDonald
Ik weet niet hoe het bij Google (Android) zit maar bij Apple ben je alleen al 2-3 weken kwijt voordat je app geaccepteerd en in de app store beschikbaar is. Kan dus best ff duren. Wink
 
breaker
Caiway moet de app voor Android aanpassen omdat Android in 5 een nieuwe interface gebruikt om apps te kunnen draaien.
Het is even wachten ben benieuwd hoe lang het gaat duren of terug gaan naar 4.

Op de pc doet multiscreen het goed. Tv kijken op de pc zonder tussen komst van een tuner kaart.
Ik mis alleen nog de ondersteuning van Dolby digital en het kiezen tussen de geluid kanalen.
 
IPv6-Router
Als je op de PC kanalen toevoegt aan de Caiway Multiscreen TV en opslaat dan zijn ze via de multiscreen app op de Ipad te zien. Op de Iphone zie je wel alle kanalen.
Gewijzigd door IPv6-Router op 14 april 2015, 20:45
 
Adios
Ligt het aan mij dat ik nog steeds geen beeld heb op de kanalen op mijn Ipad?
 
mvleeuwen
De stream op multiscreen, welke ik afspeel op een windows 8 tablet een een Windows 7 laptop icm IE, loopt na ca 40 minuten altijd vast. Hebben anderen dat ook?
 
Caiway Webcare

Quote

Highway schreef:

Vandaag nieuwe firmware op mijn Samsung S4 gezet. Van Android 4.4.2 (KitKat) naar 5.1 (Lollipop).

En nu doet de Multiscreen TV app van Caiway het niet meer! Sad
Na inloggen crasht de app. Zowel de Phone als de Tablet app.

Ben bang dat het wachten wordt op een nieuwe versie van de Multiscreen TV app.


Beste Highway,

Klopt. De Multiscreen TV app voor Android werkt op daarvoor geschikte apparaten met Android versie 2.3 – 4.4. Apparaten die 'geroot' zijn, worden niet ondersteund.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Caiway Webcare

Quote

H D R schreef:

Ligt het aan mij dat ik nog steeds geen beeld heb op de kanalen op mijn Ipad?


Beste HDR,

We krijgen geen andere meldingen binnen dat de dienst Multiscreen het niet doet op de Ipad. Ik ga er vanuit dat de Ipad uitgerust is met iOS 5.0 of hoger.

Ik wil u verzoeken de app de verwijderen en opnieuw te installeren. Kunt u ons laten weten of de app dan wel optimaal functioneert?

Met vriendelijke groet,

Harma



 
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Highway

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Highway,

Klopt. De Multiscreen TV app voor Android werkt op daarvoor geschikte apparaten met Android versie 2.3 – 4.4. Apparaten die 'geroot' zijn, worden niet ondersteund.

Met vriendelijke groet,

Harma


Dat is een foute aanname! Angry Never assume! It makes an ass out of u and me!

Ik heb géén geroot toestel. Het is origineel. De firmware is een normale update, maar is daarmee wel boven de versie 4.4 uitgekomen. De huidige versie is Android 5.1 Lollipop.

De vraag is dus wanneer gaat Caiway Android 5.1 ondersteunen? Deze update is nu wereldwijd uitgerold, er zullen dus steeds meer mensen komen die de verouderde caiway app niet kunnen afspelen!
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Multiscreen TV, vol verwachting klopt ons hart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie