obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Router?
Moob
Niet mijn type zender, maar goed Smile

Ik heb deze ook even geprobeerd en heb geen probleem om de zender te beluisteren, niet via de browser of via een speler.

Wel zag ik dat deze stream gebruik maakt van poort 8604, het kan dus zijn dat deze poort dicht staat bij jou, op de PC of in je router.

Je kan het testen door deze link even in je browser te plakken, http://46.231.87.81:8604/stream
 
marcok70
Hoi,

Link opent hem niet. Ik kopieer hem en plak hem dan maar er gebeurt niets. Hoe zet ik evt deze poort open dan. En als laatste, is dat wel veilig of....

Bedankt alvast.
Gewijzigd door marcok70 op 09 april 2015, 07:54
 
Highway
In IE werkt de link bij mij ook niet. In Firefox wel. Ik denk vanwege de VLC plugin.

Je kunt de url ook rechtstreeks invoeren in VLC (VideoLAN player).
Handtekening
Wink
 
marcok70
Hoe speel jij het bestand af dan in VLC? Heb geen idee hoe dat werkt....

Krijg telkens de melding dat hij het bestand niet kan afspelen.
Gewijzigd door marcok70 op 09 april 2015, 19:07
 
Highway
OPen VLC. Klik op Media. Selecteer "netwerkstream openen", plak hier http://46.231.87.81:8604/stream in en klik op afspelen.
Handtekening
Wink
 
marcok70
Ik doe precies wat jij aan geeft. Toch geeft hij aan dat hij de url niet kon openen, kijk het logboek
 
marcok70

Quote

marcok70 schreef:

Ik doe precies wat jij aan geeft. Toch geeft hij aan dat hij de url niet kon openen, kijk het logboek

Niemand een oplossing?
 
Moob
Misschien hier even het logboek neerzetten ?
 
marcok70
Geen idee hoe je die dan open zet. En ik las dat dat niet zo verstandig was om poorten open te zetten. Baal enorm mede omdat Caiway telefonisch totaal geen moeite doet om te helpen.
 
marcok70
Een Sitecom.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
Advertentie