obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
UTP Poort 2 (IPTV) werkt niet
Alegna
Goedendag allen,

Ik heb een vraag m.b.t. het installeren van Interactieve TV.

Ik heb een Alles in 1 Glas abonnement, G200. Nu heb ik dit vanmiddag allemaal geïnstalleerd nadat ik afgelopen vrijdag de bevestiging had ontvangen van Caiway dat alles gereed was voor installatie.
Het installeren van het Glasvezelmodel en het WIFI is allemaal probleemloos gegaan. Ik heb een prima verbinding (eerste speedtests gaven ruim 200Mbit aan!), het enige wat dus niet wil is de interactieve TV.

De UTP kabel zit netjes in poort 2, en alles zit correct aangesloten. Nu heb ik al wel gezien dat poort 3 en 4 helaas niet werken (iemand overigens enig idee waarom dit zo is?), maar poort 2 zou het toch gewoon moeten doen? Ik krijg bij het opstarten van de TV ontvanger (entone) eerst de melding: "Trying to connect to ACS", en na een minuutje de melding "Unable to connect to ACS".

Ik heb meerdere malen alle apparaten herstart, maar alles zonder resultaat.

Heeft iemand enig idee wat dit probleem kan zijn, en hoe dit verholpen kan worden?

Alvast bedankt.

Mvg,
Alegna.
 
Migow
Poort 3 en 4 wordt door caiway niet grbruik dus staat ook geen signaal op. Al andere utpkabel gebruikt? En anders vrees ik toch dat je contact moet opnemen met caiway. Moest je het macadres van de entone iptvbox tijdens activerren niet invullen??
 
Alegna
Heb ook verschillende kabels geprobeerd, helaas geen effect.
Ik heb inderdaad geen MAC adres hoeven opvoeren bij het activeren. Heb sowieso eerst het internet aangesloten, toen geactiveerd en daarna pas de TV ontvanger neergezet en aangesloten. Overigens is dit ook de volgorde zoals beschreven in de handleiding.

Kan ik het mac adres niet alsnog handmatig ergens opvoeren?
 
Migow
Oke maar volgens mij moest ik dat adres wel tijdens aanmelden invullen maar ja is hele tijd geleden. Wellicht iets fout gegaan bij caiway?? Ff bellen of twitteren lijkt me snelste manier. Want standaard g200 is zonder tv en daar lijkt het nu op. Succes
 
Alegna
Morgen maar even contact opnemen inderdaad.

Bedankt voor de snelle reacties!
 
Migow
En als je er een telefoon aanhangt aan glasvezelmodrm dan is helpdesk gratis op nr 1200 Smile
 
Highway
Ik heb webcare ook op dit onderwerp geattendeerd.
Handtekening
Wink
 
Alegna
@Migow: Die telefoon moet nog aangeschaft worden... Smile

@Highway:: Bedankt!
Ik zal morgen sowieso wel gewoon contact opnemen met Caiway. Het lijkt me geen al te groot probleem, zeker niet omdat de rest gewoon prima werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UTP Poort 2 (IPTV) werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Advertentie