obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
wegvallen internetverbinding
Siska
Sinds eind februari zijn wij overgestapt naar Caiway ivm stoppen Ziggo-diensten in onze regio. Sindsdien nog geen stabiele internetverbinding gehad, valt telkens weg. Diverse keren contact gehad met helpdesk, worden steeds verschillende oorzaken aangewezen. Toezeggingen gedaan om nieuw materiaal op te sturen (eerst router, niet ontvangen, toen modem, niet ontvangen en nu weer router en tot op heden niet ontvangen). Klacht gemaild naar Caiway, ook nog geen reactie gehad. Overweeg om over te stappen, maar heb ook nog steeds de hoop dat ik geholpen ga worden. Wie kan mij zeggen waar het probleem ligt? Tv en telefoon overigens geen problemen, ook in pakket.
 
Migow
Je verbinding valt weg als je draadloos wil internetten?? Zoja dan ligt het probleem echt aan die router die caiway je geleverd hebt daar zijn al meer klachten over. Bekabeld al eens geprobeerd? Volgens mij werkt het dan wel en zeer stabiel. Zie dat je via coax werkt?
 
Caiway Webcare
Beste Siska,

Vervelend dat je dergelijke problemen ervaart sinds je overstap naar Caiway. Graag helpen we je bij het vinden van de oplossing. Kun je ons een privé bericht sturen met daarin je postcode en huisnummer. Dit om nagaan wat er reeds bekend is en om nogmaals je verbinding controleren.

Het punt wat Migow aankaart is ook iets wat wij graag getest zouden willen zien, als je bekabeld kunt testen op ten minste 1 apparaat zou dat waardevolle informatie kunnen opleveren om te zien of de verbinding dan wel stabiel is. We wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,

Nitin
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wegvallen internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internetverbinding CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 14 29 aug 2018
Wegvallen internetverbinding Snelheid : 18 11 feb 2013
Dagelijks wegvallen internet en telefonie Storing : 41 08 sep 2012
dagelijks wegvallen tv en internet en telefoon Storing : 5 01 aug 2012
wegvallen telefoonverbinding Algemeen : 3 06 sep 2011
Advertentie