obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Ineens werkt de afstandsbediening niet meer naar behoren
renru
Sinds vorige week kan ik mijn tv niet meer aan en uit zetten via de entone afstandsbediening. Nu was ik al niet tevreden hierover, maar nu gaat ie echt bijna het raam uit. Alle codes geprobeerd uit de lijst voor samsung televisies, maar helaas, bij 1 code schakelt de afstandsbediening alleen naar sneeuwbeeld en voor de rest denkt ie: zoek het verder zelf maar uit. 2 jaar geleden over gestapt naar glasvezel, kreeg na 4 weken een mail over de afstandsbediening, mijn mening gegeven, maar helaas, caiway doet er niks mee. Wie o wie kan mij een tip geven om de afstandsbediening weer zijn werk te laten doen?Boxing
 
Migow
Contact opnemen met caiway en andere ab vragen. Hier haperde een aantal toetsen. Nu eindelijk een ab gekregen waarop entone en tv perfect op werkt. Nu hoef je er ook niet meer rechtvoor de entone te zitten en veel overzichtelijker. Ik heb het via twitter geregeld. 2 dagrn later pakje in huis. Succes
 
Caiway Webcare
Beste renru,

Zou je ons een privé bericht kunnen sturen met je postcode & huisnummer? Wij willen graag dit probleem voor je oppakken.

In afwachting op jouw bericht.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
renru
Bedankt voor de tip!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ineens werkt de afstandsbediening niet meer naar behoren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Advertentie