obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 515 van andere leverancier mogelijk?
Keesenco
Hallo forum.
Ik heb een simpele vraag, kan ik deze ook gebruiken van een andere provider?
Ik wil namelijk zo'n apparaat aanschaffen via Marktplaats maar werkt dit dan ook?
En als het werkt, dan ook op een Glasvezel 100?

Alvast mijn dank, Kees Moret.
 
erickiel
Dit zal niet werken elke ontvanger heeft unieke MAC code en ontvanger is voor een ander waardeloos, buiten dat is het apparaat eigendom van caiway die zullen hier ook niet echt blij mee zijn

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/tv-decoders-en-schotelantennes/m906700307-mooie-decoder-van-caiway-vodafoon-entone-amulete-515.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
 
Adios
Ik snap ook niet als je dat ding in bruikleen krijgt, dat je het in je hoofd haalt om dat ding te verkopen. Vroeg of laat zal Caiway erom vragen toch?
 
Bakstenen

Quote

H D R schreef:

Ik snap ook niet als je dat ding in bruikleen krijgt, dat je het in je hoofd haalt om dat ding te verkopen. Vroeg of laat zal Caiway erom vragen toch?

Helaas die dingen gaan nogal vlug over de houdsbaarheidsdatum ik had nogal wat apparatuur liggen van Caiway omdat het af en toe veranderd modems enz pas nog opruiming gehouden zodra er een opvolger van de Entone komt komen ze deze echt niet ophalen.
 
erickiel

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

H D R schreef:

Ik snap ook niet als je dat ding in bruikleen krijgt, dat je het in je hoofd haalt om dat ding te verkopen. Vroeg of laat zal Caiway erom vragen toch?

Helaas die dingen gaan nogal vlug over de houdsbaarheidsdatum ik had nogal wat apparatuur liggen van Caiway omdat het af en toe veranderd modems enz pas nog opruiming gehouden zodra er een opvolger van de Entone komt komen ze deze echt niet ophalen.


Maar dan geeft caiway wel toestemming om het apparaat weg te gooien maar zolang men dat niet doet heeft hij geen recht om het te verkopen
 
Bakstenen

Quote

erickiel schreef:

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

H D R schreef:

Ik snap ook niet als je dat ding in bruikleen krijgt, dat je het in je hoofd haalt om dat ding te verkopen. Vroeg of laat zal Caiway erom vragen toch?

Helaas die dingen gaan nogal vlug over de houdsbaarheidsdatum ik had nogal wat apparatuur liggen van Caiway omdat het af en toe veranderd modems enz pas nog opruiming gehouden zodra er een opvolger van de Entone komt komen ze deze echt niet ophalen.


Maar dan geeft caiway wel toestemming om het apparaat weg te gooien maar zolang men dat niet doet heeft hij geen recht om het te verkopen

Ze hebben mij nooit schriftelijke toestemming gegeven weleen keer mondeling maar daar heb je niets aan, maar jij bedoeld iets anders ik heb het over apparatuur wat overbodig is of vervangen door een ander .
Dan de Entone die te koop is aangeboden,ik betaal geen huur voor de Entone en denk als ik deze ga verkopen ik mijzelf heb want ik krijg denk geen vervanger ,als je deze huurt ben je denk niet goed bezig want je moet 5 euro per maand betalen.
 
Adios
Vijf euro per maand voor zo'n baggerbox is gewoon geld in een putje gooien.
 
Bakstenen

Quote

H D R schreef:

Vijf euro per maand voor zo'n baggerbox is gewoon geld in een putje gooien.

Maar geeft je wel gesprekstofAngry
 
Keesenco
Wat een nietszeggende antwoorden..
Nu de vraag nog eens goed doorlezen alstublieft, en dan pas antwoorden..
 
Bakstenen

Quote

Keesenco schreef:

Wat een nietszeggende antwoorden..
Nu de vraag nog eens goed doorlezen alstublieft, en dan pas antwoorden..


Ik heb nergens op jou vraag geantwoord, dit ging over een andere opmerking van de spullen verkopen ,helaas op een forum kan het zo lopen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515 van andere leverancier mogelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Streaming diensten niet mogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 14 09 jul 2021
Geen switch mogelijk vanwege interactieve TV ? Eigen netwerk : 6 05 dec 2020
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie