obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway niet op de glavezel van Reggefiber.
Adios
http://www.totaaltv.nl/nieuws/19263/c...vezel.html

Caiway niet op Reggefiber glasvezel
 
Migow
Was daar dan sprake van? idd de meeste zaken zijn geruchten. Caiway is een veel te kleine speler in de markt om ook op andere netwerken hun apparatuur neer te zetten etc. etc. Waar caiway ook de coax in handen heeft wordt glasvezel aangelegd en bieden ze dat, maar om in gebieden waar ze alles via glasvezel moeten doen zie ik dat dus nooit gebeuren. Zo ook andersom. Zolang caiway coax signaal heeft zullen er maar weinig glasvezelproviders via de 2e vezel hun diensten aanbieden. Ja wellicht fiber, maar ik vind dat geen alternatief tov wat ik nu heb.
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Was daar dan sprake van? idd de meeste zaken zijn geruchten. Caiway is een veel te kleine speler in de markt om ook op andere netwerken hun apparatuur neer te zetten etc. etc. Waar caiway ook de coax in handen heeft wordt glasvezel aangelegd en bieden ze dat, maar om in gebieden waar ze alles via glasvezel moeten doen zie ik dat dus nooit gebeuren. Zo ook andersom. Zolang caiway coax signaal heeft zullen er maar weinig glasvezelproviders via de 2e vezel hun diensten aanbieden. Ja wellicht fiber, maar ik vind dat geen alternatief tov wat ik nu heb.


Ik zie dat anders. Caiway zou er een groter marktaandeel mee verwerven en een grotere speler worden waardoor ze ook beter kunnen investeren.
Andersom zorgt zon deal er voor dat een KPN etc ook op CIF komen waardoor ook meteen het keuzeprobleem wordt opgelost.

Maar ja kennelijk zit er bij Caiway een directielid die er niet veel van snapt. Normaal gesproken zo ieder directielid meer omzet en schaalvergroting toejuichen.
 
Adios
Ik heb eerlijk gezegd niet het gevoel dat Caiway met de Entone op het Reggefiber netwerk, veel fans zou krijgen.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik heb eerlijk gezegd niet het gevoel dat Caiway met de Entone op het Reggefiber netwerk, veel fans zou krijgen.


Dat zou vreemd zijn. Vodafone heeft ook de entone en ook veel fans.
 
jj1987
Enerzijds jammer want heb coax van caiway en glas van Reggefiber. Ik loop wel de korting van coax mis. Maar vind anderzijds de xs4all met hun uitgebreide fritz box erg prettig.
En zo ook hun service!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway niet op de glavezel van Reggefiber.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Advertentie