obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
snelheid glasvezel
wimanena
nou wat een snelheid halen we weer het is de hele week al drama met mijn 150/150mb abbo

25mb download nou thx caiway

ps er is niks mis met de kabels en de router
wimanena voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
wimanena
ja vanzelfsprekend nu is het rond de 95mb de 150 haal ik allang niet meer ja in het begin
 
erlinden
Klink misschien als een Caiw medewerker:
Heb je al een keer getest met een computer direct aan het modem gekoppeld? Helaas lees ik te vaak dat er afgegeven wordt op Caiw terwijl dan het probleem toch bij de klant blijkt te liggen (overigens kan dat in jouw geval wel aan Caiw liggen natuurlijk!).
 
Migow
in 9 vd tien gevallen is het de router wat de snelheid beperkt. Via glavezel haal je altijd de opgegeven snelheid en zelfs meer dan dat. En zeker als je via wifi werkt is vaak je eigen apparatuur de beperkende factor.
 
2fast4u
ik denk dat de kabel tussen je router en je pc niet goed is..Ik had het problem ook had een kabel van Praxis gekocht cat6(dacht dat het goed zou zijn^^) paar manden later was me snelheid lag dacht rond 150/200 terwijl ik 400/400 heb dus Caiway gebeld en fout lag aan de kabel tussen mijn modem en pc.. dus andere kabel gekocht en

4198210589

4198215803


snelheid is goed..
 
wimanena
thx ga ik een keer testen
 
wimanena
Zei de pastoor en amen
 
wimanena
en nu is de snelheid weer aardig op nivaeu

en wie zou het liggen
 
Migow
Bekabeld? Draadloos? Wie zou het liggen? Als je rechtstreeks meet bekabeld van je modem dan ben ik nog nergens tegen gekomen dat de snelheid van glasvezel niet gehaald wordt. Vaak ist meer dan je abonnement.
 
cawul

Quote

2fast4u schreef:

ik denk dat de kabel tussen je router en je pc niet goed is..Ik had het problem ook had een kabel van Praxis gekocht cat6(dacht dat het goed zou zijn^^) paar manden later was me snelheid lag dacht rond 150/200 terwijl ik 400/400 heb dus Caiway gebeld en fout lag aan de kabel tussen mijn modem en pc.. dus andere kabel gekocht en

4198210589

4198215803


snelheid is goed..


Als je Speedtest nog eens probeert, wat krijg je dan?
Die 500+ lijkt me voor een 400/400 abo aan de hoge kant.

4215322629

Ik kom niet verder dan rond de 420/420.
Op zich prima uiteraard, maar 500+ ...??

-
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie