obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Opnieuw, vanaf begin, afspelen (Entone 515)
cawul
Het komt nogal eens voor dat je een programma, dat je eerder hebt afgebroken, opnieuw wilt bekijken, vanaf het begin.

Normaal gesproken vraagt de decoder je zoiets als
- vanaf het begin afspelen
- vanaf laatste punt afspelen
(iets in die geest).

Wanneer ik "vanaf het begin afspelen" selecteer, gaat het afspelen tóch af en toe door vanaf het laatste punt.

Ik stop dan, en probeer opnieuw, maar wéér vanaf het laatste punt.
Nogmaals proberen en nogmaals... steeds hetzelfde.
Het lukt niet om vanaf begin af te spelen.

Wat soms wil helpen is het volgende (althans, in mijn geval):
- selecteer een ander programma dat je hebt opgenomen.
- speel die af en stop dat na 10-20 seconden of zoiets
- ga terug naar het eerste programma
- dan weer vanaf begin
meestal wordt nu de opnamen vanaf het begin afgespeeld.
Dit is een snellere oplossing dan 'terugspoelen'.

Voor zover ik weet heeft de afstandsbediening geen knop om naar het begin te springen, helaas.
Iets als skip / jump to start knop.

Hebben anderen dezelfde ervaring?

=
 
Bakstenen
Ik heb de Entone en kijk via glasvezel en soms heb ik dezelfde problemen meest kan je de opname stoppen en gewoon verder kijken of vooruit spoelen maar er zijn ook films die ik opneem waar dat niet kan ,ik zat laatst te denken of dat ook niet aan de zenderkon liggen deze was van RTL4
 
Adios
Wat een baggerbak zeg, die Caiway Entone!! Snap niet dat Roberto er zo lyrisch over was.
 
Bakstenen
In het begin had ik ook nooit last het heeft dus te maken met de updates ,tegenwoordig ook af en toe geen beeld ,zelfs bij programma gemist
 
Adios
Het wordt steeds erger met die baggerbox van Caiway. Wordt het niet tijd dat Caiway de coaxkabel weer op nummer één gaat zetten?
 
erlinden
Ik vind de Entone 515 een verademing ten opzichte van de Humax 5050 die ik ook nog steeds in gebruik heb. Afgezien van het spoelen is de laatstgenoemde zo ontzettend traag!

Welke Entone heb je eigenlijk HDR?
 
Migow
Nou erlinden ik kan je de hand schudden. De entone 515 werkt bij mij ook tadeloos. En HDR heeft geeneens een entone, maar die baseert zijn mening op anderen. En hij is zowiezo tegen decoders dus alles is shit zolang het geen ci+ is. En owja ik heb ook een smart tv met ci+ maar ik betrap me erzelf op dat ik alleen nog maar de entone gebruik.
 
Adios
Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn over de Entone. Mijn beeld wat ik over dat ding heb is, dat er aanzienlijk meer klachten zijn, dan tevreden klanten over de Entone dramabox.

Ik kan er natuurlijk naast zitten hoor ....
 
Homework
ach HDR, op dit soort site's lees je alleen maar de klachten. Iemand die geen problemen heeft komt hier niet.
Hier staat al 2 jaar de entone 400 te draaien, zonder problemen. Hierbij, voor de statistieken, ook een goed bericht.
 
Adios
Nou ja, wat dan ook. Maar wanneer werkt het net zo fijn als de ingebouwde digitale kabeltuner met harde schijf aangesloten op je smart TV?

Pas dan vind ik het een volwaardig alternatief.

Maar KPN gaat niet voor niks proefdraaien met CI+ 1.4

Weg met alle losse kastjes, HOPLA !!!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnieuw, vanaf begin, afspelen (Entone 515)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
audio uit vanaf TV werkt niet Hardware instellingen : 1 11 nov 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie