obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
uitgaande mail SMTP
marcel343
sinds gisteren overgestapt op Caiway glasvezel,
- internet werkt,
- inkomende mail van oude mail adressen bij Planet en Hetnet werkt,
- maar uitgaande mail van oude mail adressen bij Planet en Hetnet wordt niet meer verstuurd via Caiway.

waar moet ik welke instelling wijziigen ?
 
Bakstenen
Als je windows live heb via accounts,maar dan krijg je 3 mailadressen in Windows live en moet je elke keer bij verzenden kiezen via welke je wilt verzenden ,maar in het forum gedeelte,
Instellingen software E-mailadres aanmaken met .nl en" staat ook een discussie hierover
 
Migow
Instellen van je uitgaande server. Smtp.caiway.nl zie verder alle info op site van caiway.
 
Bakstenen

Quote

Migow schreef:

Instellen van je uitgaande server. Smtp.caiway.nl zie verder alle info op site van caiway.

zijn smpt van de oude mailadressen staan niet goed, van caiway wel hij kan die niet verzenden
 
marcel343
Ik gebruik inderdaad Windows live en kan kiezen vanaf welk mailadres ik de mail verzendt. Maar als ik Planet of Hetnet kies (is soms nodig) dan lukt dat niet om die mail te versturen.
.
Ik heb inderdaad de uitgaande server geprobeerd aan te passen (smtp.caiway.nl) maar daar komt iets meer bij kijken zoals SSL en authenticatie. Suggesties ?
 
Bakstenen

Quote

marcel343 schreef:

Ik gebruik inderdaad Windows live en kan kiezen vanaf welk mailadres ik de mail verzendt. Maar als ik Planet of Hetnet kies (is soms nodig) dan lukt dat niet om die mail te versturen.
.
Ik heb inderdaad de uitgaande server geprobeerd aan te passen (smtp.caiway.nl) maar daar komt iets meer bij kijken zoals SSL en authenticatie. Suggesties ?

Je moet een nieuw account aanmaken voor planet en niet die van Caiway ,heb even gegoogeld en in de bijlagen staat hoe ze ingevuld moeten worden
Bakstenen voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Bakstenen
In windows live klik je op accounts en dan email dan kan je een account toevoegen
 
Ex-Ziggo
Voor Kpn/hetnet niets veranderen behalve de smtp instellingen. Verzenden doe je namelijk met smtp.

Zie ook deze handleidingen. handleidingene-mail
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
marcel343

Quote

Bakstenen schreef:

In windows live klik je op accounts en dan email dan kan je een account toevoegen


Ja dat heb ik gedaan, zo heb ik een CAIWAY account toegevoegd. En die doet het ook gewoon goed
 
marcel343

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

marcel343 schreef:

Ik gebruik inderdaad Windows live en kan kiezen vanaf welk mailadres ik de mail verzendt. Maar als ik Planet of Hetnet kies (is soms nodig) dan lukt dat niet om die mail te versturen.
.
Ik heb inderdaad de uitgaande server geprobeerd aan te passen (smtp.caiway.nl) maar daar komt iets meer bij kijken zoals SSL en authenticatie. Suggesties ?

Je moet een nieuw account aanmaken voor planet en niet die van Caiway ,heb even gegoogeld en in de bijlagen staat hoe ze ingevuld moeten worden


Dat heb ik ook geprobeerd, maar helaas dat werkt niet Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitgaande mail SMTP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
SMTP Relay bij Delta Instellingen software : 3 26 okt 2022
Vreemde mail Algemeen : 1 19 jul 2022
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
Ik denk dat deze mail nep is. Algemeen : 2 18 aug 2020
Kan geen mail verzenden Storing : 3 26 aug 2018
Advertentie