obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
Caiway verhoogt ook binnenkort de snelheden.
Jazeker, snelheidsverhoging volgt binnenkort. Jazeker, snelheidsverhoging volgt binnenkort. 0%[0 stemmen]
Nee, Caiway loopt 10 jaar achter en vind het zo wel best. Nee, Caiway loopt 10 jaar achter en vind het zo wel best. 71%[5 stemmen]
Je weet maar nooit wat Caiway doet. Je weet maar nooit wat Caiway doet. 29%[2 stemmen]
Totaal stemmen : 7
 Onderwerp afdrukken
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra
Ex-Ziggo

Quote

In gebieden waar Ziggo het tv-netwerk al gemigreerd heeft naar de UPC-infrastructuur, schroeft de provider de snelheid op voor twee Alles-in-1 pakketten. De snelheid loopt op tot 200Mbit/s, een topsnelheid die ook UPC hanteert. Het bedrijf bevestigt de verhoging.

In plaats van de 'oude' download- en uploadsnelheid van 180/18 Mbit/s voor het Alles-in-1 Extra-pakket zou de snelheid zijn opgelopen naar 200/20Mbit/s. Abonnees die het Alles-in-1 Plus-pakket afnemen zien de snelheid oplopen van 90/9Mbit/s naar 120/12Mbit/s.

Ziggo bevestigt de in stilte uitgevoerde snelheidsverhoging voor de twee duurste abonnementen, maar Alles-in-1 Basis blijft voorlopig ongewijzigd op de snelheid van 30/3Mbit/s. UPC hanteert 50/5Mbit/s voor Alles-in-1 Basis.

Volgens woordvoerder Eric van Doeselaar is de snelheidsverhoging doorgevoerd in gebieden waar het tv-netwerk van Ziggo inmiddels is gemigreerd naar de infrastructuur van UPC. Ziggo verwacht in de loop van maart of begin april alle regio's gemigreerd te hebben. De snelheidsverhoging voor Ziggo-klanten zal in een later stadium officieel bekend worden gemaakt.

Ziggo meldt dat de internetsnelheid van Alles-in-1 Basis voorlopig ongewijzigd blijft.


Balen dit! Verplicht weg bij Ziggo. Zit nu bij Caiway met een Glas 100 pakket. Kabel van Ziggo is sneller!!

Hey Caiway verhogen jullie ook de snelheden?
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
Migow
Sorry maar je had ook gewoon het coaxpakket van caiway kunnen afnemen. Nu heb je het G100 pakket en dan begin je over dat kabel van Zigoo sneller is?? Als je G200 of G400 neemt dan is caiway sneller dan ziggo dus Smile
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Sorry maar je had ook gewoon het coaxpakket van caiway kunnen afnemen. Nu heb je het G100 pakket en dan begin je over dat kabel van Zigoo sneller is?? Als je G200 of G400 neemt dan is caiway sneller dan ziggo dus Smile


Dat slaat als kut op dirk. Was Ziggo gebleven dan had je bij COAX gewoon deze snelheden en ook nog eens meer zenders in HD.
Er is hier sprake van een verplichte overgang en ik zie Glasvezel echt als een ander product en een andere keuze.
 
Migow

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Migow schreef:

Sorry maar je had ook gewoon het coaxpakket van caiway kunnen afnemen. Nu heb je het G100 pakket en dan begin je over dat kabel van Zigoo sneller is?? Als je G200 of G400 neemt dan is caiway sneller dan ziggo dus Smile


Dat slaat als kut op dirk. Was Ziggo gebleven dan had je bij COAX gewoon deze snelheden en ook nog eens meer zenders in HD.
Er is hier sprake van een verplichte overgang en ik zie Glasvezel echt als een ander product en een andere keuze.


Hoho je moet goed lezen hoe ik het bedoel.
De Ex-Ziggo gebruiker gaat coax van Ziggo nu vergelijken met wat hij zelf heeft gekozen!! (hij had toch ook coax kunnen kiezen en ja dan wordt de snelheid 20Mbit meer)
Als hij kiest voor Glasvezel moet hij nu niet over coax gaan zeuren. Wat jij ook zegt Glasvezel is een heel ander product en G100 is daarvan het instap pskket!
En heeft ziggo meer kanalen in HD in standaardpakket??
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Migow schreef:

Sorry maar je had ook gewoon het coaxpakket van caiway kunnen afnemen. Nu heb je het G100 pakket en dan begin je over dat kabel van Zigoo sneller is?? Als je G200 of G400 neemt dan is caiway sneller dan ziggo dus Smile


Dat slaat als kut op dirk. Was Ziggo gebleven dan had je bij COAX gewoon deze snelheden en ook nog eens meer zenders in HD.
Er is hier sprake van een verplichte overgang en ik zie Glasvezel echt als een ander product en een andere keuze.


Hoho je moet goed lezen hoe ik het bedoel.
De Ex-Ziggo gebruiker gaat coax van Ziggo nu vergelijken met wat hij zelf heeft gekozen!! (hij had toch ook coax kunnen kiezen en ja dan wordt de snelheid 20Mbit meer)
Als hij kiest voor Glasvezel moet hij nu niet over coax gaan zeuren. Wat jij ook zegt Glasvezel is een heel ander product en G100 is daarvan het instap pskket!
En heeft ziggo meer kanalen in HD in standaardpakket??


Ik weet niet waarom je steeds over het glaspakket lult. Ik heb gewoon weer gekozen voor COAX, simpel omdat ik nog geen glas wil. Ik verwacht minimaal dezelfde verhogingen en HD-zenders die Ziggo ook had geleverd.
Of doet Caiway maar gewoon alsof haar neus bloed ? Dan zijn we allemaal in het Cogas-gebied aardig bedonderd want we zaten goed bij Ziggo en voor ons had deze overgang niet gehoeven!!!!!!!!
 
Migow
Ik reageer niet op jou maar op ex-ziggo. Die heeft gekozen voor g100 en daar reageer ik op.!!!! Die vergelijkt g100 tov coax.Smile
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Ik reageer niet op jou maar op ex-ziggo. Die heeft gekozen voor g100 en daar reageer ik op.!!!! Die vergelijkt g100 tov coax.Smile


Dat is een vreemde vergelijking....

Sowieso zal Caiway in het Cogasgebied de snelheid van COAX-internet moeten verhogen, zou een schande zijn wanneer ze dat niet deden.
Intussen begint namelijk de schade voor de mensen in het Cogasgebied groter te worden. De internetsnelheid ligt nu lager tov wat we bij Ziggo hadden gehad en de HD-zenders zoals deze nu bij Ziggo van kracht zijn heeft Caiway ook nog niet voor elkaar.
Dit is gewoon bedonderij van de bovenste plank! Wij hebben niet gekozen voor Caiway op COAX dat heeft CIF/Cogas voor ons gedaan. het wordt tijd dat Caiway zich gaat realiseren dat deze klanten het niet gaan pikken wanneer er geen upgrade qua snelheden worden gedaan op COAX-internet!!!!!!!!!!!!


Gelijk daarmee zullen ze ook G100 moeten verhogen naar G150 of zoiets.
 
Ex-Ziggo
Glas is in deze niet relevant, ook als ik naar Caiway kabel was overgestapt had ik deze snelheidsupgrade niet gehad. Was het contract tussen Ziggo en Cogas niet opgezegd dan had ik bij Ziggo kabel hogere download snelheden als via glasvezel nu.

Juist door Ziggo en CAiway te blijven vergelijken komt naar voren hoezeer Caiway achterloopt. Hierover schrijven wordt hopelijk een prikkel voor Caiway om hun diensten te verbeteren.
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
Migow
Zijn we eruit. Ja kan niet stellen dat coaxsnelheid hoger is dan g100. Volgens mijn 2 verschillende pakketten. Ik stel het instappakket g100 is sneller dan instap coax!!! En ja caiway zou eigenlijk de coax ook naar 200 moeten opschroeven. En glas? G150-g300-g500 lijkt me dan ook wel iets Smile maar het wordt wel steeds schrijnender voor de overige abonnees die alleen maar kunnen kiezen voor coax. Daar is de max. Maar 50 maar die betalen wel megaveel
 
Migow
Glas niet relevant??? Waarom zeg je dan dat coax sneller is. Jij vergeleek g100 met coax niet ik. Maar goed hoop dat caiway meegaat en snelheden verhoogt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Advertentie