obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid wifi Almelo
johan170
Inmiddels heb ik een Asus router gekocht, 2,4 en 5 mh. De snelheid op mijn tablet bedraagt nu rond 110 en op mijn mobiel rond 180. Dit zijn aanzienlijke verbeteringen. Smile
Alleen laptop blijft hangen rond 55, dus nauwelijks verbeterd. Maar de laptop kan geen 5 mh aan en kaartmaximum is 100. Dus misschien nog een keer een upgrade plegen van de laptop met een geschikte externe wifi adapter. Wie heeft er een tip? Maar ik vraag me wel af of een externe adapter de interne netwerkkaart/adapter van de laptop overruled?
Prettige dag verder!
 
Highway

Quote

Maar ik vraag me wel af of een externe adapter de interne netwerkkaart/adapter van de laptop overruled?


Die kun je in het netwerkcentrum uitzetten!
Handtekening
Wink
 
Migow
Lees mijn vorige bericht. Asus router en heb een externe usb wifi adapter van asus. Volle snelheid .asus usb N53 N600
 
johan170
Oeps, Nigow, ik herlees net je berichtje. Het beantwoordt mijn laatste vraag! En ik zag net ook dat de interne netwerkkaart simpelweg kan worden uitgezet. (Mooi werk zo'n forum.)
 
Migow
Yep heb ook een HP lappie en werkt echt perfect die adapter. Is wel redelijk groot, maar lekker boeiend berestabiele snelheid. En idd dat is het mooie van een forum. Succes met je aankoop en lezen het wel hoe snel het allemaal gaat.
 
johan170
Zojuist de externe USB wifi adapter van asus (de AC56) in gebruik genomen. Laptop geeft snelheid down 203 en up 217 aanbij Glas200)! Dat is toch prima dunkt me. Zelfs mijn oude Acer met Vista komt helemaal tot leven met de AC56!
Allen bedankt voor de tips! (De raad van Jaco heb ik nog niet opgevolgd, de sitecomrouter ligt niet in de container Smile)
 
Migow
Helemaal top!! En succes met je G200. en als je de juiste adapters hebt dan haal je idd draadloos ook de volle snelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid wifi Almelo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Platinum-7840, zwakke WiFi CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 27 feb 2022
Advertentie