obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Iedereen die TV Plus heeft krijgt nu ook de zenders van TV Extra bij Ziggo, idee voor Caiway?
Adios
https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...igitale-tv



Misschien ook een goed idee voor Caiway?

Ziggo doet dat niet voor niks. Ik denk dat het TV Plus pakket hierdoor weer wat aantrekkelijker wordt bij Caiway.

Heeft u TV Plus?
Dan heeft u voortaan ook alle TV Extra zenders.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...igitale-tv



Misschien ook een goed idee voor Caiway?

Ziggo doet dat niet voor niks. Ik denk dat het TV Plus pakket hierdoor weer wat aantrekkelijker wordt bij Caiway.

Heeft u TV Plus?
Dan heeft u voortaan ook alle TV Extra zenders.


Tja bij Caiway hadden ze een Twenteactie TV Plus Gratis de eerste twee maanden

Deze jongen heeft gekozen voor TV Extra, en wat schetst mijn verbazing? Ik mag het volle pond gaan betalen de eerste twee maanden en krijg niet de korting die iemand met het TV Plus abo wel heeft!
Belachelijke actie!
 
Bordewolf
Zeiken? Of gewoon terecht klagen over een actie die zo krom is als een hoepel!

Je mag in elk geval verwachten dat de mensen die direct kiezen voor TV Extra hetzelfde voordeeltje krijgen tov mensen die gelijk kiezen voor TV Plus.
Het is onverkoopbaar dat mensen die een pakket hoger nemen opeens wel het volle pond moeten betalen.
 
Adios
De actie is zeker krom van Caiway. Ze hadden je dan alleen voor het TV extra pakket twee maanden moeten laten betalen en het TV Plus ook twee maanden gratis.

Ik begrijp je helemaal.

Maar misschien als je een klacht indient op www.klacht.nl dat er alsnog een nette oplossing komt met gezond verstand bij Caiway.
Caiway heeft op deze website het hoogste oplossingspercentage roepen ze zelf vol trots !!
 
Migow
Nou hdr zet jij dan ook alles erop wat jij overal tig keer herhaalt. Wie weet haha. Blijf erbij plus is geen extra. En ook al is het krom: hij heeftt het zelf verkeerd besteld
 
Adios
Ik heb ooit een keer een klacht geplaatst over Caiway op www.klacht.nl

Caiway boekt gewoon de klacht daar af als afgehandeld, ook al blijft de klant met de gebakken peren zitten.

Dat is voor mij geen motivatie om het nog eens te proberen.
 
Adios
IK heb het niet over een hele winkel. Maar Plus TV is wel onderdeel van Extra TV.

Als een onderdeel van het Caiway aanbod twee maanden gratis is, dan lijkt het mij dat het niet uit mag maken waarmee je dat combineert.

Het is van de zotte als je Plus TV combineert met wat voor telefonie abonement dan ook, dan krijg je het twee maanden gratis. Als je Plus TV combineert met Extra TV, dan krijg je het opeens niet twee maanden gratis.

Voor mij onvoorstelbaar onlogisch en klantonvriendelijk en niet klantgericht.
 
Migow
Je combineert helemaal niets. Het zijn 2 pakketten klaar uit. 1 krijg je 2 maanden gratis (na 1 maand opzeggen, want anders loopt het lekker door en betaal je alsnog) en andere betaal je de volle mep. Dat het krom is prima maar je kiest bewust het extra pakket terwijl er duidelijk wordt aangegeven dat plus 2 maanden gratis is. Anders dan dat is het en niet allerlei dingen bijhalen.
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Je combineert helemaal niets. Het zijn 2 pakketten klaar uit. 1 krijg je 2 maanden gratis (na 1 maand opzeggen, want anders loopt het lekker door en betaal je alsnog) en andere betaal je de volle mep. Dat het krom is prima maar je kiest bewust het extra pakket terwijl er duidelijk wordt aangegeven dat plus 2 maanden gratis is. Anders dan dat is het en niet allerlei dingen bijhalen.


Nee het zijn niet twee verschillende pakketten. Extra is Plus met slechts een paar extra zenders. Daar betaal je grof meer voor tov Plus.
Wanneer Plus eerste twee maanden gratis is dan is het logisch en billijk dat de Extra klanten het bedrag van Plus ook de eerste twee maanden als korting krijgen.

Het kan niet bestaan dat de klanten die meteen Extra kiezen de volle mep betalen, € 13,95 per maand!!!!!!!!!! Terwijl de Plus-kijkers € 9.95 x 2 cadeau krijgen.

Dat is niet te verkopen!!!!! Ik ben daar zeer verbolgen over. Ook de TV Extra kijkers moeten gewoon de eerste twee maanden € 9,95 als korting krijgen. Het slaat nergens op dat die groep de volledige € 13,95 moet betalen omdat ze direct voor Extra kiezen.

Of hadden we eerst slinks Plus moeten nemen voor twee maanden en dan upgraden??? Grote flauwekul toch ??
Caiway had zelf moeten inzien dat dit een nogal domme actie is! Geeft gewoon iedereen met een Plus of Extra pakket die € 9,95 korting de eerste twee maanden, dat is meer dan terecht.
Nu wordt er een onderscheid gemaakt die aan niemand te verkopen is!


Caiway GRAAG REACTIE!!!!

PS Ik snap best dat het achteraf makkelijk klagen is, maar om eerlijk te zijn ga ik echt niet kijken of ik bij Plus korting krijg op het moment dat ik voor mijn bestellin ga. Ik had bij Ziggo Extra en heb dat klakkeloos gekozen bij Caiway omdat ik dat weer wilde. Nu ik zie dat Plus wel de korting krijgt vind ik dit niet kloppen!
Gewijzigd door Bordewolf op 20 februari 2015, 19:50
 
Adios
Ik ben het helemaal met je eens Bordewolf.
Het is je reinste misleiding van Caiway hier doet.

Je moet je producten en aanbiedingen zo in de markt zetten dat ergens geen misverstand over kan ontstaan.

Caiway is kampioen in slechte en onduidelijke communicatie.
Daar plukt de Caiwayklant met grote regelmaat de zure druiven van.


Ik ga trouwens mijn naam veranderen hier in juffrouwooievaar denk ik Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Iedereen die TV Plus heeft krijgt nu ook de zenders van TV Extra bij Ziggo, idee voor Caiway?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie