obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing news.caiway.nl
eyrvw
Hallo,


Ik kan sinds een aantal dagen niets meer downloaden met GrabIt. Voorheen nergens last van gehad en de overstap naar DCHP ging ook vlekkeloos. Verder heb ik alles netjes betaald, dus het kan niet afgesloten zijn o.i.d.


Heeft iemand een idee waar dit op kan duiden? Alle gegevens zijn ongewijzigd en een andere newsgrabber is geen oplossing, al 2 maal geprobeerd.


Groeten,
Jeffrey
Gewijzigd door eyrvw op 11 juli 2010, 14:52
 
maanmist
Ik gebruik al jaren Altbinz, gewoon gratis, haalt alleen de bestanden op die nodig zijn, dus niet alle par files.
Je zou deze eens kunnen proberen.
 
eyrvw
Loos alarm, was toch een foutje in mijn router configuratie. STOM! 't is nu opgelost.
 
eyrvw
De problemen zijn weer terug, het is nu al 2 dagen weer dat ik niets kan binnenhalen.
 
mooijekind11
Heb vanvaond flink gebruik gemaakt van de nieuwsgroepen maar hier in Kudelstaart geen problemen
 
bbogert
Ik kan kan ook geen headers meer dl uit de newsgroepen sinds 16-07-2010.
Met newsleecher niet maar ook grabit dl alleen maar post onder de 16- 07-2010
Net of mijn systeem datum niet goed staatAngry.
Wie weet raad???
Groet,
Bertus
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing news.caiway.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie