obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Geen geluid tulp aansluitingen
Mrah
Hallo, heb sinds kort een entone iptv ontvanger van caiway, maar uit de tulp uitgang komt geen geluid, bij aangesloten HDMI kabel ?
Is hier al een oplossing voor ?
 
Adios
Ik denk dat de Entone maar via 1 uitgang tegelijk geluid uit kan sturen.
 
Adios
Als ik die audio problemen zou hebben, zou ik de Entone linea recta terugsturen naar Caiway !

Wat een getob . . .
 
Mrah
Ik heb gehoord van caiway webcare, dat het probleem bekend was, en dat er aan gewerkt
werd, het zou met een update van de firmware
opgelost worden, maar hier in het forum dus niets over bekend begrijp ik.
Dan nog maar ff wachten, en anders een DAC
ertussen.
 
Adios
Ik lees al jaren de zelfde antwoorden van Caiway als er weer een nieuw probleem bijkomt van de Entone.

Probleem is bekend, wordt aan gewerkt.

Het probleem is de Entone, wanneer wordt daar eens aan gewerkt door Caiway ?
 
Mrah
Ja ik heb nog geen ervaring met caiway en ook niet met de entone, we zitten net een weekje
via caiway, daarvoor ziggo.
Zo te horen verwacht je niet veel van de software update ?
Dan gaan we maar een DAC scoren, dan is het ook opgelost.
 
jj1987
Entone in doos en via coax kijken. En je tv zelf gewoon lekker aan je receiver hangen. Scheelt je een losse decoder en ik zie geen meerwaarde van kijken via glas.
 
Adios
Jouw verplichte downgrade van je internetsnelheid?

Waarom moet jij verplicht je snelheid downgraden ??
 
jj1987
Ik heb ook 50mb via glas weliswaar van xs4all en kan upgraden tot 500. Echter heb ik nooit begrepen waarom mensen zoveel bandbreedte nodig hebben. De meeste news servers komen niet verder dan 100mb. En als je gewoon websites opent en e-mails etc merk ik t verschil niet of je nu 50 of meer hebt. Een doorsnee gezin met een aantal laptops tablets en telefoons moet eigenlijk met 50 mb heel goed uit de voeten komen. En als je veel download dan maakt t ook niet uit of je je bestand nu in 10 min of in 20 min binnen hebt.
Naar mijn mening is t ook wel een beetje pochen hoe hoog iemands internet snelheid is. Maargoed das mijn mening...
 
jj1987
Dat Abitana systeem ken ik ook. Vind het een te duur systeem voor wat je krijgt. Meer een veredelde patchkast. Een normaal 10 inch patchkastje in je meterkast met een goede procurve switch zal voor de meeste mensen wel volstaan. Ook de voorbeeldfoto's met de switch vastgebonden met een tie rip vind ik erg amateuristisch. Vind ook de omzetters die je in de muur steekt om bijv om te zetten naar coax niet de schoonheidsprijs verdienen.
Bovendien moet je of een mega villa hebben met 40 aansluitingen of een media liefhebber zoals ik en er geld aan uit willen geven om daadwerkelijk ook alles echt netjes weg te willen werken in patchkastjes. De meeste gezinnen die ik ken hebben prefab netwerk kabels met aangegoten stekkers langs hun verwarmingsbuizen lopen Pfft
Wat fiber in home gaat brengen ben ik zeer benieuwd naar. De mogelijkheden/snelheden worden dan werkelijk oneindig. Denk alleen dat dit voor de doorsnee consument nog een lange tijd duurt voor dit een betaalbare manier is om data etc te transporteren.
Wat me wel verbaasd is de slechte coax kabels die menig een gebruikt.
Veel mensen denken dat een gamma snoer met plastic kapjes nog steeds volstaat. Ook de wifi extenders van de Aldi etc zijn een doorn in mijn oog. Dan te bedenken dat mensen wel een dik glas abbo hebben, en t gek vinden een bagger snelheid te hebben. Valt me ook op dat er steeds vaker slechte kabels standaard geleverd worden bij een nieuw apparaat. Heb ook de koka799 naast de koka 9TS getest, maar heb geen verschil gemerkt in beide kabels. Dus of ik heb de mazzel dat ik weinig "last" heb van de 4G invloeden of t is een verkoop praatje.
Ook de manier van aansluiten bij bijv iptv speelt een grote rol. Zo sluiten veel mensen hun decoder aan via zo'n devolo setje. Heb nog nooit een setje gezien wat 100% feilloos werkt. Veel vastlopers, worden warm (lees heet), zijn traag en kunnen een hd kanaal vaak slecht doorgeven. Mijn buurman heeft laatst ook een setje van die adapters gekocht voor zijn kpn decoder. 100 euro en alleen maar ellende. Nu een cat6 achter de plint gelegd voor 25 euro en de ellende is voorbij. Nee, voor mij geen devolo's.
Gewijzigd door jj1987 op 15 februari 2015, 04:13
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen geluid tulp aansluitingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie