obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
eerste factuur betaling van 2 maanden?
mesutt
Goedenavond dames en heren,

ik maak sinds 5 januari gebruik van Caiway.
alles werkt vlekkeloos totdat ik een factuur binnen kreeg.

ik heb een instap service genomen omdat glasvezel pas in zomer 2015 wordt geactiveerd. Ik betaal ongeveer 30,- euro per maand.
ik kreeg een factuur binnen van 77,- euro.

ik snap niet waarom ik opeens voor 2 maanden betaling moest maken. en verzend-administratie kosten moest betalen terwijl dit toen der tijd gratis was.
ik heb contact opgenomen met Caiway. ze gaan de verzendkosten met volgende factuur af halen.
een ding begrijp ik nog steeds niet, hoezo moet ik in een keer voor 2 maanden betalen. antwoord die ik kreeg was heel vaag en onbegrijpelijk.
misschien dat een van jullie mij kunnen uitleggen.
 
Adios
Je betaalt altijd een maand vooruit bij Caiway.

Als je nu instapt betaal je dus gelijk voor de huidige maand en de maand die volgt. De volgende maand is je maandbedrag weer genormaliseerd.
 
mesutt
dus als ik het goed heb begrepen,betaal ik vanaf maart maandelijks.
 
Adios
Tenzij Caiway een nieuw systeem gaat invoeren, wel ja Smile
 
Caiway Webcare
Beste Mesutt,

Het klopt dat wij vooruit factureren. Als je diensten ingaan op bijvoorbeeld 07-01 betekent het dat de eerste factuur eind januari 2 periodes zal bevatten. De periode van 07-01 - 31-01 en de periode van 01- 02 - 28-02. Dit is de reden dat de factuur de eerste keer iets hoger uitvalt, je abonnementskosten zullen vanaf de volgende periode wel per maand gefactureerd worden.

Ik hoop dat het duidelijk voor je is, zo niet dan hoor ik het uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Jeanine Ackermann
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eerste factuur betaling van 2 maanden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
4 maanden gratis Viaplay bij Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 06 okt 2022
Caiway 3 of 6 maanden gratis Abonnementen : 6 11 sep 2019
Caiway als eerste met 4K Ultra HD? Algemeen : 4 24 nov 2017
Factuur Abonnementen : 7 21 sep 2016
Niet alleen omzetten duurt lang, maar ook factuur gaat fout! CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 3 08 jul 2015
Advertentie