obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway glas, maar geen tv
gedep
Ik ben van Ziggo overgestapt op Caiway glasvezel. Allemaal UTP-kabels getrokken, Humax digitale interactieve recorder aangesloten op de glasmodem, drie uur verder en geen tv!

Ik heb de juiste frequentie voor Twente (369000), juiste netwerk-id (9004) en symboolwaarde (6875) en krijg vervolgens de melding: "geen zenders gevonden"

Iemand een idee?
 
gedep
En dan van entone naar recorder?
 
Migow
Of je humax had je gewoon zo kunnen laten zitten zoals die zat. Dus met je coaxkabel ipv utp. Handig die gebruikershandleidingen in de doos of op site van caiway
 
gedep
Aha! Dat had ik niet begrepen. Dat entone kastje is dus recorder, iPV, etc alles in één?
Ik ga het proberen
 
Migow
Yep succes. Wel juiste modemuitgang gebruiken voor je entone.
 
gedep
Hij doet het. Je bent een held.
Toch nog een vraagje:

Die Humax gaat dus naar boven. Moet/kan die dan op coax? En heb ik dan ook mijn uitgebreide zenderpakket?
 
gedep
Ja, kan dat de oude van Ziggo zijn? Vast niet, maar van Caiway heb ik er geen...
 
Highway
Die Humax kan gewoon op de coax. Voor wat betreft het uitgebreide zenderpakket. Daar heb je denk ik een smartcard voor nodig. Daarnaast zijn de pakketten via glasvezel en de kabel niet gelijk. Tenminste zo heb ik het begrepen.
Handtekening
Wink
 
Highway
Andere mogelijkheid:
Links in het navigatie paneel zie je een link "Contact Caiway Webcare", gebruik die en stel je vraag.
Handtekening
Wink
 
Adios
Ik vind dat twitteren helemaal niks.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway glas, maar geen tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie