obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Tv kijken app Ziggo, Caiway neem er een voorbeeld aan!
Bordewolf
Zie onderstaand bericht. Tv-kijken inclusief de on demand Uitzending Gemist. Ik ben benieuwd of Caiway een zelfde app met zo veel zenders kan produceren en of deze ook buitenshuis gaat werken!

http://www.totaaltv.nl/nieuws/18907/landelijk-tv-kijken-bij-ziggo-via-ipad.html
 
Adios
Reken er de eerste vijf jaar maar niet op, Caiway kennende.

Het is voor Caiway al heel wat dat je straks je basispakket kan zien, thuis op je tablet.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Reken er de eerste vijf jaar maar niet op, Caiway kennende.

Het is voor Caiway al heel wat dat je straks je basispakket kan zien, thuis op je tablet.


Dat heet innovatie, goede productontwikkeling en luisteren naar wat je klant wil. Ik twijfel er ook aan of Caiway dat net zo goed snapt als Ziggo, maar hoop toch dat Caiway me kan verrassen de komende 6 maanden in alle verbeteringen die ik van hen verwacht om op het niveau Ziggo te komen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv kijken app Ziggo, Caiway neem er een voorbeeld aan!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie