obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel internet-netwerk in IJsselstein stabiel?
Egeels
Ik overweeg mijn huidige (stabiele) ADSL-aansluiting op te zeggen (8mb max) en over stappen op glasvezel internet van Caiway (G1 pakket). Hiervoor moet ik een conrtact voor een jaar afsluiten. Ben benieuwd naar de ervaringen in IJsselstein, hebben jullie vaak last van storingen of een haperende internet verbinding?

Groet Eelco
 
Migow
Werkt tadeloos. Heb het van begin af en 1 of 2 keer algehele storing. Zeeeeer stabiel. Bezuinig niet op evt. Router. Kan het je echt aanbevelen. Je haalt altijd de beloofde snelheid.
 
Adios
Ik woon dan niet in IJsselstein, maar kan beamen dat het internet op de glasvezel van Caiway, erg goed is. Zeer stabiel, weinig tot geen storing en inderdaad altijd je beloofde snelheid. Vaak zit je er nog wat boven.
 
Egeels
Migow en HDR bedankt voor jullie snelle reactie.
 
Migow
En als je het werkend wil zien. Ik woon in dezelfde plaats je kan het hier bekijken en aanschouwen Smile
 
Adios
Als dan maar niet dat vermoeiende voetbal opzet Smile
 
Migow
Haha maar wel alle kanalen in hd Bye-happy
 
Adios
Zolang de Entone het niet begeeft Smile
 
Migow
Die werkt tadeloos hdr. Denk dat ik een voorkeurbehandeling heb haha ook draadloos volle snelheid wat niemand haalt. Ik dus wel haha (zie andere topic)
 
Migow
Ja jij ook haha. Uitsmijtertje er bij? Bye-sad je weet het als je in de buurt bent dan .... Kun je je vakwerk nog eens aanschouwen. Werkt nog steeds top
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel internet-netwerk in IJsselstein stabiel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Advertentie