obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
cinema set
remko
Hallo,

Sinds gister heb ik caiwayg200.
Heb alles aangesloten maar nu mis k het geluid via mijn home cinema set.

Op de set heb ik geen aan sluiting voor een optische kabel. Heb van alles al geprobeerd maar helaas nog geen geluid.

Wat doe ik fout.

Remko
 
Adios
Kijk je via de Entone of DVB-C ontvanger of ingebouwde digitale kabeltuner?
 
remko
ik kijk via de entone
 
Adios
Als je de HMDI kabel van je Entone aansluit op je homecinema, moet dat geluid toch te horen zijn op je homecinema ?

Als je je Entone aansluit op je televisie kan het geluid ook via je homecinema hoorbaar zijn, maar dan moet je HDMI kabel en je TV ARC geschikt zijn volgens mij.

Persoonlijk begrijp ik niet waarom je met de Entone kijkt, als je moderne smart TV hebt, want de televisies gaan sneller vooruit in apps en mogelijkheiden als dat Caiway de Entone bijwerkt.
Dat geef ik je op een briefje.

Waarom zit er nog geen Netflix op de Entone bijvoorbeeld?

Dat is toch niet meer van deze tijd?
 
Migow
Niet iedereen heeft een smart tv hdr. Maar neem aan dat je via hdmi je entone gekoppeld hebt. Dan kun je je tv via tulpstekers koppelen met je audio set?
 
Adios
Maar met tulp krijg je geen Dolby Digital geluid volgens mij.
 
Migow
Zou kunnen. Hier heb ik me tv via optische kabel aan me versterker hangen. Maar die ingang heeft vragensteller niet
 
remko
Nee die heb ik ook niet.
Op mijn cinema set heb ik alleen een hdmi oout opzitten.
 
Migow
Dan wordt het lastig. Maar audio uit heb je wel op je tv zitten? Kun je daar niets mee dan?
 
remko
op de tv twee keer hdmi porten en 1 scart aansluiting
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cinema set', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geluid entone 515 over home cinema set CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 7 25 dec 2014
Advertentie