obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
geluid loopt niet gelijk met beeld
susel
sinds een paar weken glasvezel pakket van caiway incl. interactieve tv met intertone decoder. Echter heel hinderlijk dat geluid niet gelijk loopt met beeld. Helaas niet op alle zenders maar voornamelijk de publieke omroep. Kan op de tv geluidsvertraging instellen, maar helpt niet. Hiervoor keek ik met CI+ module en geen last gehad. Echter nu met glasvezel en modem wel dit probleem. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden, Ik heb een Samsung UHD LED tv.
 
Adios
Ligt niet aan Caiway . Probleem speelt bij meer aanbieders.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/18698/p...s-npo.html

UPC en Ziggo hebben de laatste dagen veel klachten gekregen van kijkers
over het Dolby-geluid bij de NPO zenders. Het probleem ligt bij de NPO zelf
en aan de oplossing wordt gewerkt.
 
Adios
Beslist geen Samsung kwaal.
Ik heb in de woonkamer een Sony televisie en daar loopt het geluid ook niet gelijk op. Ik kijk met CI module daar. TV aangesloten op Sonos
 
Adios
We hebben je enorm gemist hoor Jaco.

Zo leerzaam, jouw bijdragen Smile
 
susel
nee, nog niet opgelost, maar wel stuk minder. Ga toch ook maar eens kijken voor de HDMI equalizer.
Bedankt voor de tips !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geluid loopt niet gelijk met beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie