obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Binnenkort Eurosport2 nederlands bij Caiway
breaker
Zeer binnenkort zal kabelbedrijf Caiway de Nederlandse versie van Eurosport2 gaan aanbieden. Tot nu toe gaven ze de internationale versie door. Dit nieuws komt kort na bekendmaking dat Caiway ook overeenstemming over SBS9 heeft bereikt.

Op 1 juli 2012, twee en een half jaar geleden, lanceerde de Nederlandstalige versie van Eurosport2. Deze versie heeft niet alleen aangepast commentaar, maar ook een afwijkende programmering. Zo is de Bundesliga van augustus 2012 tot dit huidige seizoen exclusief op de Nederlandse versie van Eurosport2 te zien.

Het is niet bekend gemaakt waarom het zo lang heeft moeten duren.

Bron:http://derotsmedia.com/
 
Adios
Het is misschien niet bekend waarom, maar wel gebruikelijk dat iets lang duurt bij Caiway.,
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Het is misschien niet bekend waarom, maar wel gebruikelijk dat iets lang duurt bij Caiway.,


Wat meespeelt is dat de nederlandse versie een HD-versie is. Ik begrijp van de Twittermensen van Ciaiway tussen neus en lippen door dat men een HD upgrade aan het voorbereiden is voor diverse zenders (ook Fox Sports Internatoinal 2, 4, en 6).
Alleen zegt men niet wanneer, maar dat doen ze standaard.
 
Adios
Ik ben blij dat er weer geïnvesteerd wordt in de coaxkabel.
Ik zie de Entone vooral als een noodgreep, als het echt niet anders kan.
 
breaker
Ik zie dat Eurosport 2 nl te ontvangen is. In plaats van vanaf juli wat Caiway op de website meldt.
 
Adios
Onbegrijpelijk dat Caiway in 2015 dit niet doorgeeft in HD.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Onbegrijpelijk dat Caiway in 2015 dit niet doorgeeft in HD.


Dat is inderdaad onbegrijpelijk, in het Cogasgebied is deze zenders wel in HD.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Binnenkort Eurosport2 nederlands bij Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie