obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Samsung Smart TV H6203 en instellen.
vroemmie
Goedemiddag ik heb de volgende vraag :
SPECS:
Samsung Smart TV H 6203
SamSung Soundbar BN59-0117813
Provider : Caiway glasvezel met een ENTONE 20 kastje
Bij het speelklaar maken van de TV blijkt de afstandsbediening van de Samsung de kanalen niet te pakken de afstandsbediening van de oude kapotte TV doet dat wel. Hoe krijg ik de afstandsbediening van de nieuwe TV goed zodat hij ook de kanelen ziet, waar kan dat aan liggen ?? Heb Caiway gebeld en andere codes voor de [ denk ik ] ENTONE ingevoerd het wil niet lukken verder kom ik niet met de service het enigste wat voor gesteld was een monteur laten komen, maar het kan toch niet zo zijn dat je bij elke andere TV er allerlei nieuwe codes moeten worden ingevoerd en / of er een monteur moet laten aandraven, hier ligt een caiway verantwoordelijkheid.
Wie heeft hier al mee te maken gehad en/of wie heeft goede raad.

Dan nog een losse vraag : Als ik de ENTONE loskoppel kan ik dan nog wel TV kijken ???? Mon abo's zijn [ Alles-in-1HD TV en MyInternet Web TV Alles -in-1 Glas Plus ]

Stel dat ik dan de ENTONE loskoppel en mijn glasvezel kabel direct op de SMART TV aansluit kan dit dan, krijg ik dan wel alle kanalen enz ik hoop dat men begrijpt wat ik bedoel, ik krijg de schijt van die Kl****** ENTONE wat een bagger.


Alvast dank voor het meedenken .
Mvg Cisca.
 
Adios
Wat jij wil kan pas met een CI 1.4 module en een televisie die daar geschikt voor is.

Nu kan je nog geen IPTV kijken zonder los kastje op je televisie.
 
Bakstenen
Gewoon nog via coax tv kijken ,ik heb met mijn stomme kop de coax eruit gehaald en kijk nu via glas is gewoon bagger,maar dat elke tv heeft andere codes voor een afstand bediening daar kan Caiway niets aan doen
 
Adios
De coax is een stapje terug met betrekking tot het zenderaanbod, omdat Caiway tot nu toe vertikt zijn coax product up to date te houden.

Maar voor de rest zie ik met betrekking tot TV nog geen meerwaarde met losse kastjes voor IPTV.

Ben het met je advies eens, de Logitechs zijn geweldig !
 
rayblo
Ik probeer het verhaal te begrijpen en praat nu vanuit mijn situatie.

Ook ik heb glasvezel en een samsung HD tv

Je installeert je entone met kanalen

en dan op HDMI 1 sluit je je entone aan.

Als je dus tv wilt kijken, zet je je tv op HDMI 1 kanaal, start je entone op, en zap met de afstandsbediening van je entone qua kanalen.

In de entone zit namelijk alleen de mogelijkheid om CAIWAY coax toe te voegen, maar geen GLAS.

Iets wat heel apart te noemen is, vandaar dat je afstandsbediening van je tv NIET kan werken met de Entone
 
vroemmie
Dank voor de antwoorden :

@ Roberto [Wat ik niet snap de zenders kun je toch gewoon overzetten met de Caiway afstandsbediening?? ] Nee dat is het punt juist de codes die je nodig heb wordt niet gepakt door de samsung ab en dat is toch van de gekke je zou dan elke keer met een nieuwe TV een heel gedoe hebben met de codes .

De Logitech ab : Welke zou dat dan moeten zijn waar koop je die en enig idee wat dat kost ??

@ HDR geen idee waar jij het over heb maar toch dank voor je meedenken .

Heeft iemand een idee welke zenders er verloren gaan als ik weer terug op COAX zou gaan b.c TLC 13THstreet Discovery NGC Foxlife enz want die wil ik heel graag behouden maar de ergernis is erger dus als dat niet meer zou kunnen dan is het niet echt een punt .

Ik woon vlak bij het Caiwaykantoor dus ga er zo even heen ......ppppppppffffffffffffffff betaal je een duur abo voor zijn ze gek geworden want van de helpdesk krijg je ook geen goed antwoord alleen ja bestel maar een monteur het kan toch niet zo zijn dat je bij elk aanschaf een monteur moet bestelllen .????

Toch een fijne dag en dank voor het meedenken hoor .

Mvg Cisca .
 
Adios
Het aanbod is praktisch gelijk op de coaxkabel, je mist alleen alle HD kanalen van HBO, die op de glasvezel wel zitten en Eredivisie heeft volgens mij meer HD kanalen op de glasvezel.

Misschien kan je een mail sturen naar Entone zelf voor de Samsung code?

Entone wordt door veel meer aanbieders gebruikt in de wereld, dus ik ga er vanuit dat niet alleen Caiwayklanten die een Samsung tv hebben, hier tegen aan lopen.

support@entone.com
 
Bakstenen

Quote

rayblo schreef:

Ik probeer het verhaal te begrijpen en praat nu vanuit mijn situatie.

Ook ik heb glasvezel en een samsung HD tv

Je installeert je entone met kanalen

en dan op HDMI 1 sluit je je entone aan.

Als je dus tv wilt kijken, zet je je tv op HDMI 1 kanaal, start je entone op, en zap met de afstandsbediening van je entone qua kanalen.

In de entone zit namelijk alleen de mogelijkheid om CAIWAY coax toe te voegen, maar geen GLAS.

Iets wat heel apart te noemen is, vandaar dat je afstandsbediening van je tv NIET kan werken met de Entone


Ik heb tv via glas en een Entone ,en opmijn andere tv boven een samsung kastje ,denk dat je het omdraaid
 
Bakstenen

Quote

H D R schreef:

Het aanbod is praktisch gelijk op de coaxkabel, je mist alleen alle HD kanalen van HBO, die op de glasvezel wel zitten en Eredivisie heeft volgens mij meer HD kanalen op de glasvezel.

Misschien kan je een mail sturen naar Entone zelf voor de Samsung code?

Entone wordt door veel meer aanbieders gebruikt in de wereld, dus ik ga er vanuit dat niet alleen Caiwayklanten die een Samsung tv hebben, hier tegen aan lopen.

support@entone.com

Ik heb al wat codes geprobeerd en heb het opgegeven ,zit nu met twee AB ach alles went ,maar hoor graag als het toch lukt welke codes het dan zijn
 
vroemmie
Goedemiddag meedenkers,

Ik ben naar de Caiway winkel in Naaldwijk geweest en heb eerst gevraagd of ze weleens naar de Caiway gebruikersgroep site gekeken hadden tav de klachten van en over de ENTONE....Nee dus ..stelde dat ze dat als verhuurder van het product ENTONE toch eens moesten doen ..........ppppffffff .
Dan heb ik mijn probleem uitgelegd tav de nieuwe Samsung TV de daar aan gekoppelde AB en de Sound bar en ik de ENTONE niet meer hoefde men opperde dat de pauze knop zo handig was , ik doe daar niks mee en neem ook niet op alles wat ik extra wil zien doe ik via mijn PC's en met popcorn en dat gaat helemaal goed . De ENTONE gaat er nu uit de evt tuners die ik nodig zou hebben zitten in de nieuwe TV en wat TV zenders betreft ik hoef geen baby tv en al die andere mik de zenders waar ik echt naar kijk zitten in het basis pakket, kortom de TV gaat weer op de COAX en wil ik toch meer zenders dan drukken we er een smartcard in .
Het scheelt ook weer geld mijn PC snelheid wordt nu hoger mijn ABO goedkoper . Wat de codes betreft ; als je de ENTONE heb blijf je daar aan vast zitten een andere AB werkt dan gewoon niet voor 100% nou ik ben er klaar mee en dat heb ik Caiway binnen redelijkheid en billijkheid ook laten weten ik heb ook de verantwoordelijkheid voor het totaal bij Caiway neergelegd dat vonden ze niet fijn maar ik had mijn verhaal wel goed onderbouwd . Uiteindelijk kreeg ik 100% medewerking.
@ rayblo : [ Ik heb tv via glas en een Entone ,en opmijn andere tv boven een samsung kastje ,denk dat je het omdraaid ] Ik heb niet zoveel aan de ENTONE AB ik wil gewoon maar 1 AB en niet die van de ENTONE en de Samsung en de Sound bar en ja ik heb ook glasvezel sinds juni 2013 maar is eigenlijk alleen maar van toepassing op de PC snelheid.
Hoe dan ook ik ben nu van dat code gedoe af de ENTONE is wat mij en de informatie die ik heb opgehaald allang achterhaald, over 2 weken gaat mijn nieuwe ABO in ik heb eerder geen tijd om de boel om te zetten.
IIG Allemaal dank voor het meedenken en voor allemaal een fijn weekend gewenst .

Met groet, Cisca .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung Smart TV H6203 en instellen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
password instellen Algemeen : 2 11 feb 2023
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
Router instellen Hardware instellingen : 5 03 jan 2020
Fritzbox 7490 instellen telefonie Hardware instellingen : 12 07 mrt 2018
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Advertentie